آخرین اخبار
18:19:06 - چهارشنبه 1 ژوئن 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یوسف نژاد:نمایندگان مجلس در رأی دادن مستقل هستند
    علی اصغر یوسف نژاد با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس در رأی دادن مستقل هستند، گفت: هیچ‌گونه تهدید، فشار و یا مدیریت از بیرون بر مجلس قابل قبول نیست و نمایندگان با تشکیل فراکسیون‌های سیاسی و تخصصی می‌توانند درباره مسائل اظهارنظر کنند.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانى علی اصغر یوسف نژاد ، […]

 

 

علی اصغر یوسف نژاد با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس در رأی دادن مستقل هستند، گفت: هیچ‌گونه تهدید، فشار و یا مدیریت از بیرون بر مجلس قابل قبول نیست و نمایندگان با تشکیل فراکسیون‌های سیاسی و تخصصی می‌توانند درباره مسائل اظهارنظر کنند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانى علی اصغر یوسف نژاد ،  نماینده مردم سارى و میاندورود در مجلس شورای اسلامى امروز درباره انتخاب اعضای هیأت رئیسه مجلس، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی از افکار، سلیقه‌ها و فراکسیون‌های سیاسی مختلفی تشکیل شده که مانند سابق دو قطبی نیست بلکه در حال حاضر چند قطبی و متشکل از اصولگرا، اصلاح‌طلب، مستقل، فراکسیون امید و فراکسیون ولایت است.

 

وى بیان کرد: مجلس مجموعه‌ای از دوایر متفاوت سیاسی است، به همین دلیل هیچ گروهی اکثریت غالب برای اداره ندارد و در ائتلاف و همکاری با هم در اداره مجلس مشارکت کنند.

 

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به برگزاری انتخابات هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: حضور سلایق مختلف سیاسی در هیأت رئیسه فرآیند افکار نمایندگان بوده که جناح‌های مختلف مستقل، فراکسیون امید، اصولگرا، فراکسیون ولایت شرکت دارند.

 

یوسف‌نژاد تصریح کرد: به نظر می‌رسد ترکیب هیأت رئیسه مجلس که نشان‌ دهنده شرایط صحن و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، ترکیب کاری، فعال، هم‌جهت، هم‌فکر و منسجم برای انجام کار بوده که می‌تواند زمینه خوبی برای پیشرفت و ارتقای کشور شود.

 

وی درباره توهین برخی شخصیت‌ها و رسانه‌های اصلاح‌طلب و فعالان این جریان در فضای مجازی به نمایندگان مستقل مجلس به‌ دلیل رأی ندادن به کاندیداهای اصلاح‌طلب و انتخاب کاندیداهای اصولگرا، اظهار کرد: توهین از هر جناح و جبهه فکری چه اصولگرا و اصلاح‌طلب انجام شود قابل قبول نیست رعایت اخلاق مورد انتظار همه است که اخلاق را در مسائل سیاسی رعایت کنند.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس آزاد و در رأی دادن مستقل هستند، خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه تهدید و فشار و یا مدیریت از بیرون بر مجلس شورای اسلامی قابل قبول نیست و نمایندگان با تشکیل فراکسیون‌های سیاسی و تخصصی می‌توانند درباره مسائل اظهارنظر کنند.

 

یوسف‌نژاد یادآور شد: نمایندگان مجلس دو روز قبل به افراد برای هیأت رئیسه موقت رأی دادند امروز رأی‌گیری شد برخی از این اعضای هیأت رئیسه موقت رای نیاوردند و این ترکیب تغییر کرد در حالی‌ که همان نمایندگان بودند.

 

وی در پایان گفت: این شرایط قابل قبول و پذیرفته شده‌ای بوده و دموکراسی قابل قبول و مورد پسند است./

۴۶۱۴۹۱۱_۹۲۳