آخرین اخبار
20:06:39 - پنج‌شنبه 2 ژوئن 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یوسف نژاد:کسب کرسی هیات رئیسه مجلس متعلق به همه منتخبان مازندران است/ احتمال ریاست ۴ نماینده مازندران در کمیسیون‌ها
  علی‌اصغر یوسف‌نژاد پیرامون نحوه عضویت خود در هیات رئیسه مجلس بیان داشت: در جلسه‌ای که در فراکسیون امید برای ترکیب نامزدهای هیات رئیسه مجلس تشکیل شد، برخی از اعضای فراکسیون اظهار داشتند با توجه به دو دوره تجربه نمایندگی بنده در مجلس و سی سال سابقه در حوزه‌های مدیریتی و شناختی که برخی از […]

 

علی‌اصغر یوسف‌نژاد پیرامون نحوه عضویت خود در هیات رئیسه مجلس بیان داشت: در جلسه‌ای که در فراکسیون امید برای ترکیب نامزدهای هیات رئیسه مجلس تشکیل شد، برخی از اعضای فراکسیون اظهار داشتند با توجه به دو دوره تجربه نمایندگی بنده در مجلس و سی سال سابقه در حوزه‌های مدیریتی و شناختی که برخی از نمایندگان باتجربه مجلس از من دارند، احتمال رای آوری‌ام را بالا ارزیابی کردند و به پیشنهاد اعضای فراکسیون امید در این فراکسیون برای سمت دبیری هیات رئیسه مجلس کاندیدا شدم.

وی افزود: پس از آنکه در فراکسیون امید مورد اعتماد همکاران خود قرار گرفته و آرای لازم را کسب نمودم، برای حضور در هیات رئیسه کاندیدا شدم. اگرچه کمتر از ۲۴ ساعت از زمان کاندیداتوری تا زمان برگزاری رای گیری فاصله بود، اما با اعتماد فراکسیون امید و تلاش و همکاری نمایندگان شمالی مخصوصا نمایندگان مازندران، این موفقیت حاصل شد.

یوسف‌نژاد گفت: کسب کرسی در هیات رئیسه مجلس متعلق به همه منتخبان سه استان شمالی و به خصوص مازندران است و از این بابت از تمام نمایندگان استان‌های شمالی و مخصوصا اعضای مجمع نمایندگان مازندران تشکر می‌کنم.

عضو هیات رئیسه مجلس پیرامون تشکیل کمیسیون‌های مجلس نیز بیان داشت: در حال حاضر اعضای داوطلبین عضویت در کمیسیون‌ها مشخص شده است اما در برخی کمیسیون‌های مهم‌تر از جمله عمران، انرژی و کشاورزی تعداد افراد داوطلب بیشتر از ظرفیت کمیسیون است که تلاش بنده این است نمایندگان مازندرانی که داوطلبی عضویت در این کمیسیون‌ها هستند ابتدا در این کمیسیون‌ها عضو شده سپس بتوانند ریاست این کمیسیون‌ها را برعهده گیرند.

یوسف نژاد ادامه داد: همه نمایندگان مازندران توان اداره و ریاست کمیسیون‌ها را دارند که با توجه به تخصص نمایندگان مازندران امکان ریاست در سه کمیسیون وجود دارد.

وی در تشریح این کمیسیون‌ها بیان داشت: برای ریاست کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس جناب آقای دکتر یوسفیان ملا با توجه به سوابق و تحصیلات و تجربه‌ای که در این کمیسیون داشتند، می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای ریاست این کمیسیون باشند. همچنین در کمیسیون نفت و انرژی که یکی دیگر از کمیسیون‌های مهم مجلس است، جناب آقای دکتر سید علی ادیانی توان اداره ریاست این کمیسیون را به نحو احسنت دارند.

یوسف نژاد افزود: در کمیسیون عمران نیز با وجود آنکه رقابت جدی برای عضویت و ریاست آن وجود دارد اما جناب آقای مهندس محمد دامادی با توجه به تخصصشان در حوزه عمران و تجربه یک دوره نمایندگی مجلس که در این کمیسیون دارد می‌تواند گزینه شایسته‌ای برای ریاست این کمیسیون باشد.

دبیر هیات رئیسه مجلس دهم پیرامون کمیسیون کشاورزی نیز بیان داشت: دو نماینده از مازندران آقایان دکتر علی محمد شاعری و شمس‌الله شریعت نژاد که متخصص در حوزه کشاورزی می‌باشند و با توجه به اینکه اقتصاد مازندران وابسته به حوزه کشاورزی است، هر دو گزینه شایستگی ریاست این کمیسیون را دارند ضمن اینکه ریاست یک مازندران بر کمیسیون کشاورزی ضروری می‌نماید.

یوسف‌نژاد در پایان افزود: بنده از تمام ظرفیت و توان خود برای تحقق عضویت و ریاست همکارانم در مجمع نمایندگان مازندران بر کمیسیون‌های تخصصی استفاده می‌کنم.