آخرین اخبار
12:29:34 - سه‌شنبه 7 ژوئن 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یوسف نژاد:مسئولیت‌های صنعتی به انجمن‌های شناسنامه‌دار و اتاق بازرگانی واگذار شود
  نماینده مردم ساری در مجلس دهم راهکار توسعه صنعتی کشور را واگذاری مسئولیت‌های صنعتی به انجمن‌های شناسنامه‌دار و اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف دانست. علی‌اصغر یوسف‌نژاد در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۱۸ خرداد) مجلس شورای اسلامی، پس از گزارش وزیر صنعت، معدن و تجارت در صحن علنی، ضمن انتقاد از نبود استراتژی صنعتی در […]

 

نماینده مردم ساری در مجلس دهم راهکار توسعه صنعتی کشور را واگذاری مسئولیت‌های صنعتی به انجمن‌های شناسنامه‌دار و اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف دانست.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۱۸ خرداد) مجلس شورای اسلامی، پس از گزارش وزیر صنعت، معدن و تجارت در صحن علنی، ضمن انتقاد از نبود استراتژی صنعتی در کشور گفت: توسعه نامتوازن استان‌ها، بی‌توجهی به بخش معادن نیمه‌کاره و نیمه کاره بودن پروژه‌ها و عدم اولویت‌بندی آن‌ها نیاز به سرمایه در گردش دارد.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه از شروع پروژه‌های جدید باید خودداری شود، گفت: واگذاری مسئولیت‌ها به انجمن‌های شناسنامه‌دار مانند نظام مهندسی و اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف می تواند بخشی از مشکلات حوزه صنعت را مرتفع سازد.
وی افزود: هدف مجلس، همکاری و رسیدن به راهکار است. در حقیقت صرف طرح عنوان مشکلات کارساز نیست، بنابراین با استفاده از ظرفیت مجلس و تشکیل کارگروهی برای تعیین اولویت‌ها در مجلس ضروری است.
نماینده مردم ساری در مجلس دهم تصریح کرد: همکاری بین کمیسیون‌های تخصصی با هدایت هیات رئیسه مجلس و کمک دستگاه‌های اجرایی مرتبط با مسئولیت وزیر صنعت، معدن و تجارت می‌تواند موثر واقع شود در حقیقت مجلس نقطه قوت و مسیر رونق بخشیدن به فعالیت‌های تولیدکنندگان خواهد بود./

image