آخرین اخبار
11:20:15 - جمعه 10 ژوئن 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
علی‌اصغر یوسف‌نژاد در خطبه های پیش از نمازجمعه مرکز استان؛
ذائقه مردم نباید با اختلافات مسئولین تلخ شود/ برخی از مدیران استان در شان و جایگاه مدیریتی نیستند/ از ساری فقط اسم مرکز استان مانده است
علی اصغر یوسف نژاد در خطبه های پیش از نمازجمعه مرکز استان بر ضرورت اجتماعی شدن فریضه روزه تاکید کرد و بیان داشت این فریضه امری فردی و شخصی نیست. عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار مردم از مجمع نمایندگان مازندران و دو نماینده ساری اتحاد است، ذائقه مردم نباید با اختلافات مسئولین […]

علی اصغر یوسف نژاد در خطبه های پیش از نمازجمعه مرکز استان بر ضرورت اجتماعی شدن فریضه روزه تاکید کرد و بیان داشت این فریضه امری فردی و شخصی نیست.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار مردم از مجمع نمایندگان مازندران و دو نماینده ساری اتحاد است، ذائقه مردم نباید با اختلافات مسئولین تلخ شود، شهردار فعال و فرماندار خوب با دو نماینده و رئیس شورای شهر در کنار آیت الله طبرسی به عنوان پدر ما باید به مردم خدمت کنیم.
علی اصغر یوسف نژاد گفت: توفیق داشتم به عنوان نماینده ساری و میاندورود خود را در معرض انتخاب نمایندگان قرار دادم، با پیگیری‌ها و کمک نمایندگان استان، به عنوان عضو هیئت رئیسه مجلس انتخاب شدم، که در واقع باب جدیدی برای خدمت به مردم برای بنده باز شده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس در تشریح دیدار نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری بیان داشت: رهبری مسائل و دغدغه‌های خود که در واقع دغدغه‌های مردم بود را بیان داشتند. ایجاد اشتغال، تولید، تاکید بر اقتصاد مقاومتی بخشی از آن بود.
یوسف نژاد افزود: ۱۲ نماینده مازندران باید در کنار نماینده ولی فقیه و مدیر ارشد استان باشند، باید دیدگاه استانی داشته باشیم.
منتخب اول شمال کشور گفت: برخی از مدیران استان در شان و جایگاه مدیریتی نیستند، برخی در حد و اندازه دولت فاخر جناب روحانی نیستند، دولت از ظرفیت‌های مازندران مطلع نیست، ادارات ما شده‌اند مرکز آمار، صرفا آمار و رقم می‌دهند، از ساری فقط اسم مرکز استان مانده است.
وی افزود: جاده ساری به کیاسر جاده مرگ است، گوهرباران در میاندورود، کمربندی ساری و .. هم بسیار خطرناک هستند.
یوسف نژاد در انتها افزود: قبلا معاون وزیر بوده‌ام و از بدنه دولت، و اینک در جایگاه نمایندگی حامی دولتم اما وکیل الدوله نیستم، نماینده مردم‌ام، در کنار مهندس دامادی که تجربه نمایندگی دارد از فرصت‌ها استفاده خواهیم کرد./

 

image image image image image image image image image