آخرین اخبار
17:29:41 - سه‌شنبه 14 ژوئن 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در دیدار مجمع نمایندگان استان مازندران با لاریجانی مطرح شد:
تأکید بر تهیه سند آمایش استان مازندران/ ارائه تسهیلات، صنایع خوابیده مازندران را راه‌اندازی می‌کند
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تهیه سند آمایش استان مازندران، افزود: ارائه تسهیلات مناسب می‌تواند در راه اندازی مجدد صنایع خوابیده و نیمه تعطیل در استان مازندران موثر باشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی علی اصغر یوسف نژاد، امروز (سه شنبه ۲۵ خرداد) جلسه مجمع نمایندگان استان مازندران با رئیس مجلس شورای اسلامی […]

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تهیه سند آمایش استان مازندران، افزود: ارائه تسهیلات مناسب می‌تواند در راه اندازی مجدد صنایع خوابیده و نیمه تعطیل در استان مازندران موثر باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی علی اصغر یوسف نژاد، امروز (سه شنبه ۲۵ خرداد) جلسه مجمع نمایندگان استان مازندران با رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

دراین دیدار علی اصغر یوسف نژاد نیز با اشاره به اینکه باید در مجلس مصوباتی بدون پول و سرمایه برای مازندران در نظر گرفته شود گفت: متأسفانه به دلیل وجود مشکلات مالی در دولت مصوباتی که نیاز به سرمایه دارد به هیچ نتیجه ای نخواهد رسید بنابراین باید مصوباتی را در جهت سیاست گذاری های مناسب و ارتقاء منابع عمومی برای این استان در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه آخرین مسیر برای تصویب منطقه آزاد در کشور مجلس شورای اسلامی است افزود: استان های شمالی کشور به دلیل ارتباط با کشورهای همسایه آن منطقه می توانند در جذب گردشگر و توریست موثر باشند بنابراین انتظار می رود که استان مازندران نیز جزو مناطق آزاد محسوب شود.

۲۰۱۶۰۶۱۰۷۴۲۷۶۷۹۶۶۱_Orig ۲۰۱۶۰۶۱۰۷۴۹۵۴۲۲۳۶۲_Orig ۲۰۱۶۰۶۱۰۷۵۴۹۶۸۲۵۰۲_Orig ۲۰۱۶۰۶۱۰۶۶۶۹۱۳۱۴۰۵_Orig