آخرین اخبار
11:15:17 - چهارشنبه 29 ژوئن 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یوسف نژاد در جلسه شوراى ادارى شهرستان سارى؛
ایجاد فضا در سرمایه گذاری از وظایف مسئولان است
  به گزارش پايگاه اطلاع رسانى علی اصغر یوسف نژاد،نماينده مردم سارى و مياندورود در مجلس شوراى اسلامى در جلسه شورای اداری مرکز استان با بیان اینکه از ظرفیت نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی باید استفاده شود، افزود: در مجمع نمایندگان مازندران به همراه دستگاه های اجرایی و همچنین هدایت های نماینده ولی […]

 

به گزارش پايگاه اطلاع رسانى علی اصغر یوسف نژاد،نماينده مردم سارى و مياندورود در مجلس شوراى اسلامى در جلسه شورای اداری مرکز استان با بیان اینکه از ظرفیت نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی باید استفاده شود، افزود: در مجمع نمایندگان مازندران به همراه دستگاه های اجرایی و همچنین هدایت های نماینده ولی فقیه در استان به عنوان پدر معنوی، به دنبال ایجاد فضای توسعه در استان هستیم.

یوسف نژاد با اشاره به اینکه پایه و اساس همه مسائل، حوزه فرهنگی و ارزشی است، گفت: اولویت اصلی مسائل شهرستان ساری و همچنین مازندران، بحث حمایت از سرمایه گذاری است.

دكتر يوسف نژاد با بیان اینکه برای تولید باید سرمایه گذاری داشته باشیم و برای سرمایه گذاری هم نیازمند امنیت هستیم، تصریح کرد: هیچ مسئولیتی برای مسئولان ما بالاتر از ایجاد شغل نیست.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی برنامه‌ها غیربودجه‌ای است، ادامه داد: ایجاد فضا برای سرمایه گذاری از وظایف مسئولان است.

یوسف نژاد با بیان اینکه بیماری بخشی‌نگری در برخی دستگاه ها مشاهده می شود، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه نگاه حمایتی به مدیران دارم اما باید عنوان کنم بسیاری از انتصاب های مدیران، غیرمنطقی است.

وی با اشاره به اینکه مدیران ما اکنون مدیران بودجه ای هستند، اظهار کرد: مدیران ما از حالت بودجه ای به حالت برنامه ای و فکری باید تغییر موضع دهند.

نماینده مردم ساری با بیان اینکه ارتباط تحصیلات با نوع کار در انتصاب مدیران مورد توجه قرار گیرد، افزود: تجربه نشان داده افرادی که بر خلاف تحصیلات و تخصص خود در شغلی به کار گرفته می شوند از موفقیت چندانی برخوردار نیستند.

یوسف نژاد گفت: گردشگری از مسائلی است که ما از آن غافل هستیم در حالی که ظرفیت گسترده ای در این حوزه وجود دارد.

وی با بیان اینکه اسناد پشتیبان منطقی را درباره مخالفت با انتقال آب دریای مازندران به سمنان را ارائه کردم، تصریح کرد: بخش ایجاد منطقه آزاد را به همراه مجمع نمایندگان پیگیر هستیم.

 

photo_2016-06-29_15-42-52 photo_2016-06-29_15-43-05 photo_2016-06-29_15-43-20