آخرین اخبار
9:20:02 - جمعه 1 جولای 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یوسف‌نژاد خبر داد:
دست‌های پشت‌پرده برای خارج کردن تیم فوتبال نفت از دور رقابت‌ها/ فراکسیون ورزش مجلس گزارشی تهیه می‌کند
نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از اینکه باشگاه‌هایی مانند نفت تهران و صبای قم با بلاتکلیفی مواجه هستند، از اقدام این فراکسیون برای تهیه گزارشی درخصوص واگذاری تیم نفت تهران خبر داد.

علی اصغر یوسف نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن انتقاد از مسئولان برگزار کننده مزایده تیم فوتبال باشگاه نفت تهران، گفت: بر اساس قانون واگذاری تیم یک استان به استانی دیگر خلاف قانون است و می‌توان اذعان کرد که این اقدام، برنامه ریزی در راستای خارج کردن تیم نفت از دور رقابت‌ها بوده است.

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته انتقال تیم نفت تهران به استان مرکزی مطرح شد ولی بدلیل اظهار نظرهای مختلف این مهم محقق نشد، اظهار کرد: بر اساس مصوبه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال در سال 92 واگذاری تیم یک استان به استانی دیگر منع قانونی دارد.

وی با بیان اینکه برخی افراد اقدام به جوسازی در خصوص واگذاری و برگزاری مزایده تیم نفت تهران به باشگاه انزلی کردند، تصریح کرد: این افراد درصدد ناکارآمد نشان دادن این تیم هستند تا بتوانند به اهداف خود دست یابند و این در حالیست که چندی پیش در دیدار با وزیر ورزش این مهم عنوان شد و وی با انتقال این تیم مخالفت کرد.

یوسف نژاد ضمن تاکید بر اینکه متاسقانه هم اکنون باشگاه هایی مانند نفت تهران و صبای قم با بلاتکلیفی مواجه هستند، ادامه داد: فراکسیون ورزش مجلس دهم در حال تهیه گزارش در خصوص واگذاری تیم نفت تهران است و این موضوع را در ابعاد مختلف بررسی خواهد کرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فراکسیون ورزش مجلس دهم موضوع بلاتکلیفی تیم‌های ورزشی را بررسی خواهد کرد، افزود: در این زمینه از مسئولان مربوطه در وزات ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال دعوت خواهیم کرد تا گزارشی از موضوعات پیرامونی این امر ارائه کنند.

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان باید با همکاری سایر فدراسیون‌ها کمک کند تا دیگر شاهد چنین اتفاقات ناخوشایندی در عرصه ورزشی کشور نباشیم./