آخرین اخبار
15:07:27 - جمعه 1 جولای 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یوسف نژاد: صنعت بیمه کشور می لنگد/حضور خارجی ها در صنعت بیمه، بانکداری و بازار سرمایه به فضای رقابتی منتهی می شود
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ارتقاء عملکرد صنعت بیمه گفت: حضور خارجی ها در صنعت بیمه و بانکداری و همچنین بازار سرمایه می تواند زمینه ساز ایجاد شرایط رقابتی و توسعه شود. على اصغر یوسف نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص حضور خارجی ها […]

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ارتقاء عملکرد صنعت بیمه گفت: حضور خارجی ها در صنعت بیمه و بانکداری و همچنین بازار سرمایه می تواند زمینه ساز ایجاد شرایط رقابتی و توسعه شود.

على اصغر یوسف نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص حضور خارجی ها در بخش های بیمه، بانک و بازار سرمایه در کشور گفت: در تمامی موضوعات اقتصادی باید موضوع توسعه با رویکرد کارشناسی باشد و در تامین منابع مالی باید به بخش تعاونی و خصوصی توجه بیشتری شود.

نماینده مردم ساری و میانرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فراهم کردن حضور خارجی های در بازار سرمایه بصورت مدیریت شده و هدایت شده در صورت رعایت مقررات جمهوری اسلامی ایران اقدام مثبتی است.

بررسی حضور خارجی ها در صنعت بیمه و بانکداری و بازار سرمایه

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: حضور خارجی ها در صنعت بیمه و بانکداری و همچنین بازار سرمایه باعث ایجاد شرایط رقابتی می شود.

یوسف نژاد ادامه داد: فراهم کردن فضای رقابتی در اقتصاد باعث ارتقاء کیفیت در تولید و ارائه خدمات می شود بنابراین حضور خارجی ها در صنعت بیمه و بانکداری و همچنین بازار سرمایه می تواند زمینه ساز انتقال دانش و تجربیات سازنده شود.

وی گفت: باید پذیرفت صنعت بیمه کشور نتوانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد و نقص های در رابطه با فعالیتش وجود دارد که باید مورد رسیدگی قرار بگیرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید صنعت بیمه بتواند نیازهای فعالان اقتصادی و مردم را پاسخگو باشد./