آخرین اخبار
20:08:08 - یکشنبه 17 جولای 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نمایندگان در مخالفت با دو فوریت طرح شفافیت دریافتی مدیران؛
يوسف نژاد:دقت در نظارت بر حقوق مدیران نباید فدای سرعت شود
علی اصغر یوسف نژاد به عنوان دومین مخالف دو فوریت طرح شفافیت دریافتی مدیران کشور و استرداد دریافتی‌های مازاد گفت: برخورد با حقوق‌های نجومی مدیران موضوع مهم و اساسی است که همه نمایندگان ملت روی آن اجماع نظر دارند اما تصویب دو فوریت این طرح موجب بی‌توجهی به ابعاد مختلف مسئله خواهد شد. نماینده مردم […]

image

علی اصغر یوسف نژاد به عنوان دومین مخالف دو فوریت طرح شفافیت دریافتی مدیران کشور و استرداد دریافتی‌های مازاد گفت: برخورد با حقوق‌های نجومی مدیران موضوع مهم و اساسی است که همه نمایندگان ملت روی آن اجماع نظر دارند اما تصویب دو فوریت این طرح موجب بی‌توجهی به ابعاد مختلف مسئله خواهد شد.

نماینده مردم ساری و مياندوروددر مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس واکنش متناسب با حقوق نجومی برخی مدیران را از خود نشان داده‌اند اما مسئله اینجاست زمانی که گفته می‌شود طرحی با یک فوریت به تصویب برسد به منزله این است که کشور مورد تهدید قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: جهت تدوین یک قانون جامع نیازمند آن هستیم که نظر دستگاه‌هایی نظیر مرکز پژوهش های مجلس، دیوان محاسبات و دیگر نهادها را کسب کنیم تا به بهترین وجه تصمیم‌گیری نماییم. نباید دقت فدای سرعت شود.

عضو هيئت رئيسه مجلس تصریح کرد: اگر طرح شفافیت دریافتی مدیران کشور و استرداد دریافتی‌های مازاد با دو فوریت به تصویب مجلس برسد ما موظف هستیم که ظرف 72 ساعت طرح مذکور را تدوین و تصویب نماییم که این موضوع منجر به نیاز اصلاحیه و اخلال در روند اجرایی آن خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در تدوین ساز و کار پرداخت حقوق مدیران نیازمند بهره‌برداری از نظرهای کارشناسی هستیم، متاسفانه اغلب قوانینی که با دو فوریت در مجلس به تصویب رسیده‌اند با گذشت زمان نیازمند اصلاحیه شده‌اند./