آخرین اخبار
19:19:32 - یکشنبه 24 جولای 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
يوسف نژاد در جلسه شوراى ادارى شهرستان مياندورود:
تخصیص اعتبار بر اساس استحقاق نیست بلکه بر اساس پیگیری و استمرار در این امر است
  به گزارش پايگاه اطلاع رسانى على اصغر يوسف نژاد،دكتر یوسف نژاد عضو هیأت رئیسه و نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی- پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود اظهار داشت: باید از ظرفیت های نمایندگان در سطح ملی استفاده کرد. وی با بیان اینکه  با وجود مشکلات موجود […]

 

image

به گزارش پايگاه اطلاع رسانى على اصغر يوسف نژاد،دكتر یوسف نژاد عضو هیأت رئیسه و نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی- پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود اظهار داشت: باید از ظرفیت های نمایندگان در سطح ملی استفاده کرد.
وی با بیان اینکه  با وجود مشکلات موجود در کشور هرگونه اختلاف،تضاد و تقابل بین نمایندگان و یا بین دستگاه های اجرایی پذیرفته نیست افزود: باید از مدیران قوی، باهوش و فعال در چنین شرایطی دفاع کنیم.

یوسف نژاد ابراز داشت: بزرگ نمایی و سیاه نمایی هر دو یک هدف را دنبال می کنند و آن تخریب است.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص اعتبار بر اساس استحقاق نیست بلکه بر اساس پیگیری و استمرار در این امر است.
وی به مشکلات در حوزه های اشتغال، گردشگری، کشاورزی و صنعت اشاره کرد و گفت: باید اسناد مربوط به این مسائل تدوین شود تا پیگیری ها آسانتر صورت گیرد.
یوسف نژاد از وجود استعداد های خوب درشهرستان میاندورود خبر داد و گفت: باید از چنین موقعیت و شرایطی به درستی استفاده کرد.
وی ابراز داشت: کاری کنیم که ذائقه مردم تلخ نشود؛ اگر هم‌کاری انجام نمی شود نباید فضای تقابل و اختلاف را در رسانه های تبلیغی نشر دهیم بلکه باید از ظرفیت های محدود زمانی به نحو شایسته ای استفاده کرد.
نماینده مردم ساری و میاندورود با بیان اینکه نسبت به چند سال قبل اقدامات خوبی انجام شده است گفت: صبوری و بردباری از ابزار مدیریت است و باید تلاش کرد که حرف مردم شنیده شود و تکریم ارباب رجوع صورت گیرد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: حرف و انتقاد ایرادی ندارد بلکه باید تلاش شود تا با همکاری مهم فضای مثبتی را رقم بزنیم.

 

image image image image image image image