آخرین اخبار
20:58:54 - جمعه 17 جولای 2015
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تصاویر/بازدید معاون وزیر اقتصاد و دارایی از پروژه های عمرانی شهرداری ساری
دکتر یوسف نژاد معاون حقوقی و پارلمانی وزیر امور اقتصادی و دارایی و مهدی عبوری شهردار ساری پیش از ظهر پنجشنبه از چند پروژه عمرانی مرکز استان بازدید کردند. بنا به گزارش مرکز امور رسانه شهرداری ساری احداث پل کابلی ، جزیره مصنوعی رودتجن ،پل ذغالچال، ساحل فرح آباد ، میانگذر شمالی ، نیروگاه زباله […]

دکتر یوسف نژاد معاون حقوقی و پارلمانی وزیر امور اقتصادی و دارایی و مهدی عبوری شهردار ساری پیش از ظهر پنجشنبه از چند پروژه عمرانی مرکز استان بازدید کردند.

بنا به گزارش مرکز امور رسانه شهرداری ساری احداث پل کابلی ، جزیره مصنوعی رودتجن ،پل ذغالچال، ساحل فرح آباد ، میانگذر شمالی ، نیروگاه زباله سوز و کمربندی شمالی پروژه هایی بودند که مورد بازدید قرار گرفتند

مهدی عبوری در این بازدیدها ضمن تشریح ضرورت و اهمیت اجرای انها به نقش و تاثیر پروژه ها در رشد و توسعه ساری پرداخت  و گفت: طی ۲۰ ماه اخیر شهرداری ساری همزمان ۱۲ پروژه بزرگ را آغاز کرد و پیش برد و اکنون تعدادی از آنها در آستانه نهایی شدن قرار هستند.

وی با اعلام این مطلب که فاز دوم پل ذغالچال فازهای اول و دوم میانگذر شمالی در هفته دولت و ایام الله دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرند گفت:برای رود همیشه خروشان تجن هم طرح های عظیمی تعریف شده است که تابستان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شهردار ساری با تاکید بر اینکه با اتمام کار میانگذرها و کنارگذرهای در دست احداث ترافیک ساری برای همیشه مناسب سازی خواهد شد به تلاش شهرداری مرکز استان برای ترویج صنعت گردشگری در ساری اشاره کرد و گفت: با پروژه هایی مانند جزیره مصنوعی ، پل تا پل و پارک شهر و پارک جنگلی کوهستانی سکوتپه ساری به قطب یزرگ گردشگری تبدیل خواهد شد

بنا به گزارش خبرنگار ما دکتر یوسف نژاد معاون حقوقی و پارلمانی وزیر اقتصاد و دارایی نیز با اظهار رضایت از پروژه های در دست اجرا گفت: خوشبختانه ساری با تحول چشمگیری مواجه شده است و امیدواریم با استمرار این روند مردم نجیب و بزرگوار این شهر بتوانند در شهری زندگی  کنند که شایسته آنها می باشد.

شهردار ساری نیز متقابلاً از بذل توجه دکتر یوسف نژاد تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با اختصاص بودجه های لازم و کافی برای پروژه هایی که ملی هستند ولی تا پیش از این با هزینه مردم احداث میشدند بتوانیم توسعه همه جانبه ساری را رشدی فزاینده ببخشیم.

40

42

7548211400522587

DSC03659

DSC03693

DSC03770

DSCF8534-copy

3135521400522587