آخرین اخبار
20:22:23 - جمعه 29 جولای 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نايب رئيس فراكسيون ورزش مجلس:
تأمین اعتبارات اولویت اولیه نمایندگان مجلس است
  به گزارش پايگاه اطلاع رسانى على اصغر يوسف نژاد به نقل از  فارس ،  یوسف‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه مشترک اداره ورزش و جوانان و هیأت‌های ورزشی که در هتل بادله این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: استقلال فکری، همبستگی، بروز استقلال اداری و شکل‌گیری شخصیت‌های مدیریتی از جمله مواردی بود که […]

 

به گزارش پايگاه اطلاع رسانى على اصغر يوسف نژاد به نقل از  فارس ،  یوسف‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه مشترک اداره ورزش و جوانان و هیأت‌های ورزشی که در هتل بادله این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: استقلال فکری، همبستگی، بروز استقلال اداری و شکل‌گیری شخصیت‌های مدیریتی از جمله مواردی بود که برای من در این جلسه ارزشمند بود.

وی بیان کرد: این شهرستان به‌عنوان منطقه مستقل و با استعداد توانست پیشرفت‌هایی را در زمینه ورزشی به‌دست آورد که در جای خود قابل تحسین و قدردانی است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ورزش به‌عنوان نهاد اول اداری شهرستان جایگاه بالایی دارد و این امر به راحتی به دست نیامده است، اضافه کرد: این همبستگی و همسویی باید ادامه پیدا کند که نیازمند عزم جدی همه مسؤولان است.

این مسؤول با بیان اینکه در ورزش این شهرستان با مقایسه با چند سال پیش پیشرفت چشم‌گیری صورت گرفت، ادامه داد: این مسیر باید ادامه پیدا کند تا پیشرفت در حوزه‌های دیگر نیز به سرانجام برسد.

یوسف‌نژاد با تأکید بر اینکه نحوه بیان مشکلات به‌صورت تجزیه و تحلیل و کارشناسی باشد، یادآور شد: این روند در جلسه امروز مشاهده شد و باید یادآور شوم که اداره ورزش و جوانان میاندورود از یک جایگاه صفر به این مقام ارزشمند رسید.

نايب رئيس فراكسيون ورزش مجلس تصریح کرد: استعدادهای بسیاری در منطقه وجود دارد که بخشی از آن کشف و شکوفا شد و باید ادامه‌دار باشد.

عضو هیأت رئیسه مجلس مجلس شورای اسلامی فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام شده را لازمه کار گروهی و تیمی عنوان کرد و افزود: این جایگاه ورزشی به‌راحتی به دست نیامده است و در این زمینه جا دارد که عنوان کنم با اندک سرمایه‌گذاری فکری و مالی نیز می‌توان استعدادهای زیادی را شناسایی کنیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه به‌عنوان نماینده مردم هر کاری در حد توان باشد را انجام می‌دهم، خاطرنشان کرد: قول نمی‌دهم اما حتماٌ این امید را می‌دهم که از ظرفیت‌هایی که وجود دارد بیشترین بهره را ببریم.

یوسف‌نژاد اضافه کرد: همه نهادها و مسؤولان باید در کنار هم برای پیشبرد اهداف تلاش کنند و در این صورت است که نتیجه مطلوب چند برابر می شود.

وی با بیان اینکه تأمین اعتبارات اولویت اولیه نمایندگان مجلس است، افزود: تمام این اقدامات به معنای آن است که از میانگین مشکلاتی که در این جلسه بیان شد، موضوعات را با جدیدت بررسی و حل و فصل کنیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در هر کاری فراز و نشیب‌هایی وجود دارد، ادامه داد: جای بسی قدردانی دارد که با کمترین امکانات پیشرفت‌های زیادی را شاهد هستیم که این امر نتیجه تعهد همه شما است.

یوسف‌نژاد به تداوم جلسات مطلوب اشاره کرد و گفت: در بین مشکلات و چالش‌ها باید سوژه‌های مورد نظر را جستجو کنیم و موضوعی که بیشترین مشکل در آن حیطه وجود دارد را پیگیری و بررسی کنیم./