آخرین اخبار
9:30:57 - دوشنبه 8 آگوست 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یوسف نژاد:
شورای عالی همکاری دولت و مجلس به شناخت درست از کار اجرایی و تقنینی منجر می‌شود
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شورای عالی همکاری بین مجلس و دولت می تواند به شناخت درست از کاری اجرایی و تقنینی منجر شود.

 

image

 

علی اصغر یوسف نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به طرح موضوع شورای عالی همکاری بین دولت و مجلس اظهار داشت: این مسئله پیشنهاد خوبی برای همکاری و همراهی بیشتر بین دو قوه خواهد بود.

نماینده مردم ساری در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: شورای عالی همکاری بین دولت و مجلس می تواند به افزایش همکاری بین دو قوه در جهت منافع ملی و مصالح عمومی تشکیل شود. این شورای گامی مثبت در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام عمل خواهد بود و می توان روشهای درست، منطقی و میانبر را برای استفاده از ظرفیت های موجود طراحی کرد.

وی تاکید کرد: در شورای عالی همکاری بین دولت و مجلس، هر دو قوه با زوایای کار اجرا و تنقین آشنا می شوند و می توانند بر اساس شناخت کامل و درست سیاست‌های مناسب و راهکارهای اساسی تبیین کنند.

#یوسف_نژاد با بیان اینکه تا کنون شورای عالی همکاری بین مجلس و دولت تشکیل نشده است، گفت: این شورا پیشنهادی است از طرف دولت و ما هر گامی برای پیشرفت امور و همکاری دولت و مجلس استقبال می کنیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص ملاقات رئیس جمهور با کمیسیون های مجلس اظهار داشت: به نظر می رسد این کار عملی نخواهد بود با این حال مجلس از هر کاری که به ارتقا روابط بین مجلس و دولت منجر شود استقبال خواهیم کرد.

به گزارش خانه ملت، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری اظهار داشت: شورای عالی همکاری بین دولت و مجلس با ترکیب متشکل از نواب رییس مجلس و هیات رییسه و معاون اول رییس جمهور، رییس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی و رییس سازمان امور اداری و استخدامی در حال انجام و اجرا است.

او گفت: برنامه دیگر ما ملاقات کمیسیون‌های مجلس با رییس‌جمهور است که این مسئله در حال برنامه‌ریزی است، همین امروز با آقای جهانگیری صحبت کردیم و قرار شد مجمع نمایندگان استان‌ها نیز با معاون اول رییس‌جمهور ملاقات‌هایی داشته باشند، لذا پیش‌بینی‌ام این است سطح روابط مجلس با دولت ارتقاء پیدا خواهد کرد./