آخرین اخبار
19:13:16 - جمعه 2 سپتامبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی:
ایجاد منطقه آزاد تجاری حق مسلم مازندران است
  عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ارتباط با مطرح شدن سه منطقه آزاد تجاری در مازندران گفت: این پیشنهادها نشان می‌دهد استان قابلیت ایجاد چندین منطقه تجاری را دارد و پس از بررسی نتایج یک منطقه به عنوان منطقه تجاری مطرح می‎شود. علی‌اصغر یوسف نژاد در گفت‌وگو با خبرگزارى فارس در ارتباط با […]

 

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ارتباط با مطرح شدن سه منطقه آزاد تجاری در مازندران گفت: این پیشنهادها نشان می‌دهد استان قابلیت ایجاد چندین منطقه تجاری را دارد و پس از بررسی نتایج یک منطقه به عنوان منطقه تجاری مطرح می‎شود.

علی‌اصغر یوسف نژاد در گفت‌وگو با خبرگزارى فارس در ارتباط با منتفی شدن ایجاد منطقه آزاد تجاری در مازندران اظهار کرد: موضوع ایجاد منطقه آزاد تجاری برای مازندران در حال پیگیری است.

وی تاکید کرد: ایجاد منطقه آزاد تجاری حق مسلم مازندران است و این موضوع در کمیسیون تلفیق با سخنگوی دولت راجع به خواست و تقاضا مردم صحبت کردیم و این موضوع در مجلس در حال بررسی است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پرونده منطقه آزاد تجاری در مجلس باز است و در هیأت دولت در این ارتباط بحثی نشده است.

وی خاطر نشان کرد: موضوع منطقه آزاد پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی به نماینده منطقه آزاد ارجاع داده می‎شود و پس از بررسی دقیق در صحن علنی مجلس مطرح می‏‌شود.

یوسف‌نژاد در ادامه از برگزاری جلسه نخبگان مازندران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی با دولت طی دو هفته آینده خبر داد و گفت: در این جلسه مطالبات مردم مازندران از دولت را مطرح می‌‏کنیم.

وی اضافه کرد: در این جلسه بحث مخالفت انتقال آب دریای مازندران به استان سمنان و پیگیری برای #منطقه_آزاد_تجاری از دولت مطالبه می‎شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با مطرح شدن سه منطقه از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، افزود: این موضوع با توجه به قابلیت‌های منطقه توسط نمایندگان مطرح شد، این پیشنهادها نشان می‌دهد مازندران قابلیت ایجاد چندین منطقه تجاری را دارد و پس از بررسی نتایج یک منطقه به عنوان منطقه تجاری مطرح می‎شود./