آخرین اخبار
22:16:58 - چهارشنبه 7 سپتامبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عضو هيأت رئيسه مجلس شوراى اسلامى:
نقشه راه گردشگری در مازندران طراحی شود
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بر ضرورت طراحی نقشه راه گردشگری براساس توانمندی شهرهای مختلف مازندران تاکید کرد.

image
به گزارش خبرگزارى مهر، علی اصغر یوسف نژاد در نشست با مدیر کل و معاونین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران افزود: در سالهای گذشته وزارتخانه‌های متعددی اضافه یا کم شده که در پیشبرد اهداف و وظایف موفق نبوده‌اند، بنابراین تشکیل وزارتخانه گردشگری هم اگر با تعریف ساختار منسجم و برنامه کاربردی همراه باشد قابل بررسی است.

وی افزود: ارتباط و تعامل سازمان میراث مرکزی با نمایندگان موجب می‌شود تا نماینده با دانش و آگاهی در تصمیم گیری پیرامون افق صنعت گردشگری کشور نقش ایفا کند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس افزود: صنعت گردشگری باید برای نمایندگان مجلس چون سایر عرصه‌ها دغدغه باشد. عرصه ای که می‌تواند اشتغالزایی در کشور را رونق بخشد.

وی با بیان اینکه صنعت گردشگری، صنعتی فرابخشی است افزود: همهٔ دستگاه‌ها و نهادها در رونق این صنعت نقش دارند تا شرایط برای حضور گردشگر فراهم شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: مازندران استانی است که تمامی جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی را در خود جای داده است که هنوز برای گردشگران داخلی و خارجی ناشناخته باقی مانده است.

وی گفت: مازندران برای بهره مندی از اقتصاد کردشگری نیازمند زیرساخته های مناسب، حمل و نقل و خدمات عمومی مطلوب و ایجاد شرایط مناسب برای سرمایه گذاری است.

image