آخرین اخبار
21:22:26 - یکشنبه 18 سپتامبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یوسف نژاد: غیبت مسئولان ورزش کشور برای استقبال از قهرمانان پارالمپیک هیچ توجیهی ندارد
نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خواستار عذرخواهی وزارت ورزش و کمیه ملی المپیک به خاطر عدم استقبال از قهرمانان پارالمپیک شد.

علی اصغر یوسف نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:‌ من واقعاً متاسف شدم که شنیدم هم چنین برخوردی با این قشر خاص از ورزشکاران شده در حالی که وظیفه اداری و سازمانی از یک سو و وظیفه انسانی و اخلاق از سوی دیگر اقتضا می‌کرد که استقبال ویژه‌ای از قهرمانان پارالمپیک صورت گیرد.

وی افزود:‌ عدم حضور مسئولان ورزش کشور برای استقبال از قهرمانان پارالمپیک هیچ توجیهی ندارد و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید از جامعه ورزش و مردم ، به خاطر این کوتاهی عذرخواهی کند؛ به ویژه این که این قشر خاص از ورزشکاران با وضعیت جسمی خاص خود پرچم ایران را برافراشته‌اند.

عضو هیات رئیسه مجلس همچنین گفت: امیدوارم وزارت ورزش درصدد جبران قصور خود حرکت کند؛ چرا که اقدام این وزارتخانه نوعی کم لطفی به ورزش جانبازان و معلولین بوده و ممکن است به تضعیف روحیه ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان منجر شود.

یوسف نژاد با بیان اینکه وزارت ورزش نباید ورزشکاران را به درجه یک و دو تقسیم کند، گفت: ما قطعا هفته بعد از تعطیلات مجلس وزیر را به فراکسیون فرا می‌خوانیم و موضوع را در فراکسیون ورزش مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی در پایان درگذشت یک ورزشکار پارالمپیکی در جریان رقابت‌های پارالمپیک را نیز تسلیت گفت.

 


ديدگاه بسته است.