آخرین اخبار
19:51:39 - سه‌شنبه 8 نوامبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عضو هیات رئیسه مجلس در گفت وگو با ایرنا خبرداد:
مجلس دهم و ۴۰۰ سوال از دولت یازدهم
ایرنا-عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۴۰۰ سوال از ابتدای مجلس دهم از دولت یازدهم پرسیده شده و ۳۰ طرح تحقیق و تفحص مطرح شده است.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد روز دوشنبه در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا افزود: مجلس شورای اسلامی با دادن رای اعتماد بالا به وزرای پیشنهادی دولت، نخستین آزمون خود را به خوبی پشت سر گذاشت و همه نمایندگان در این آزمون رو سفید شدند.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی افزود: البته در این راستا توقع و انتظارات از دولت بالا می رود و ما امیدواریم که به خوبی به مطالبات همگان پاسخ داده شود.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس همکاری و همدلی در اجرای برنامه های دولت را در دستور کار خود دارد و دولت و مجلس مشترکات زیادی دارند که مبنای آن رفع گرفتاری مردم، توجه به بخش اقتصادی و افزایش سرمایه گذاری است.

**حدود ۳۰ تحقیق و تفحص در مجلس
مسئول دریافت طرح های تحقیق و تفحص در هیات رئیسه مجلس گفت: حدود سی طرح تحقیق و تفحص در مجلس وجود دارد، دو طرح در مجلس تصویب شده، بیست طرح در مرحله دستور کار کمیسیون هاست و مابقی هم در مرحله قبل از کمیسیون ها قرار دارند.

**استیضاح هیچ وزیری در دستور کار مجلس نیست
وی در پاسخ به این سئوال که آیا طرح استیضاح وزرای دیگری در دستور کار مجلس قرار دارد، گفت: استیضاح از هیچ وزیری در دستور کار مجلس نیست.

**۴۰۰ سوال از وزرای دولت یازدهم
وی همچنین در بخش دیگری از این گفت وگو بیان کرد که از ابتدای مجلس دهم تاکنون نمایندگان ۴۰۰ سوال از وزرای دولت داشته اند.
بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با شعار «شفافیت، صداقت» از ۱۴ تا ۲۱ آبان ماه همه روزه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ در مصلای امام خمینی (ره ) برپا است./