آخرین اخبار
10:30:55 - شنبه 26 نوامبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
يوسف نژاد:
نگرانی از وضعیت مدیریت بحران را بارها اعلام کردم
على اصغر یوسف نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بارها نگرانی خود را از وضعیت مدیریت بحران اعلام کردم.

 

 
علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سارى، در ارتباط با سرمای اخیر و مشکلاتی که برای مردم به‌وجود آمد، اظهار کرد: اوضاع کشاورزی مازندران نگران‌کننده است.

وی با اعلام اینکه کل مازندران در حال حاضر با مشکل مواجه است، تصریح کرد: مشکلات در مناطق روستایی نیز وجود دارد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده در استان برای عادی‌سازی اوضاع فعلی، خاطرنشان کرد: باید در استان آمادگی کامل برای مقابله با بحران وجود داشته باشد.

یوسف‌نژاد اضافه کرد: هر ساله در استان به عناوین مختلف مردم با مشکل مواجه می‎شوند، تگرگ، طوفان، برف و سیل از مسائلی است که مردم مازندران آن را تجربه می‌کنند.

وی بیان کرد: مدیریت بحران استان باید آمادگی کامل برای برخورد مناسب با این مشکلات و موانع را داشته باشد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در طی این مدت مدیریت بحران باید تجربه لازم و امکانات کافی برای مقابله با بحران را در اختیار می‎گرفت.

#یوسف‌نژاد با اعلام اینکه بنده نگرانی خودم را از وضعیت مدیریت بحران در سخنرانی‌های متعدد در مجلس اعلام کردم، گفت: تأمین نیازهای مدیریت بحران یکی از دغدغه‌های جدی است که باید به آن پرداخته شود.

وی با اعلام اینکه بعد از سرمای اخیر همه هست و نیست باغداران از بین رفت، افزود: باید پیش‌بینی لازم در ارتباط بروز حوادث انجام می‌شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ارتباط با رفع مشکلات باغداران استان به برگزاری جلسات متعدد در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: فرمانداران، نمایندگان و مسؤولان مدیریت برنامه‌ریزی در این زمینه ورود پیدا کردند.

این مسؤول در پایان خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از بروز مشکلات شبیه به این باید از هم‌اکنون برنامه‌ریزی مناسبی برای فروش مرکبات در سال‌های آینده در برنامه کاری قرار گیرد و سازمان‌های حوادث غیر مترقبه برنامه‌‌سازی مناسب انجام دهد.


ديدگاه بسته است.