آخرین اخبار
21:33:05 - سه‌شنبه 3 ژانویه 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
يوسف نژاد:
داشتن مشکل تأمین گاز در کشور شرم‌آور است/ بررسی مشکل قطعی گاز در دیدار با وزیر نفت
علی‌اصغریوسف‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، با تقبیح رفتار سوداگرانه کشور ترکمنستان در قطع گاز ارسالی به مناطق شمالی کشور این اقدام را بر خلاف مناسبات حسن هم‌جواری دانست و اظهار کرد: وزارت نفت در این‌باره برخورد با اقتدار و در مسیر شأنیت کشورمان داشته که قابل تقدیر است. عضو هیأت رئیسه مجلس […]

علی‌اصغریوسف‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، با تقبیح رفتار سوداگرانه کشور ترکمنستان در قطع گاز ارسالی به مناطق شمالی کشور این اقدام را بر خلاف مناسبات حسن هم‌جواری دانست و اظهار کرد: وزارت نفت در این‌باره برخورد با اقتدار و در مسیر شأنیت کشورمان داشته که قابل تقدیر است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: کاهش حجم ورردی شاره گاز در شبکه خطوط شمال کشور منجر به افت فشار و تبعات ناخوشایندی برای مصرف‌کنندگان به ویژه مصرف‌کنندگان خانگی می‌شود و نیازمند تدابیر ویژه‌ای در زمستان است.

یوسف‌نژاد ادامه داد: البته این موضوع در کشور ما که بر ذخائر بی‌نظیر نفت و گاز قرار دارد تا حدودی شرم‌آور است که دلیل آن ضعف‌های زیرساختی است در باید در کمترین زمان رفع شود.

وی به تلاش‌های چند روز اخیر که به صورت مشترک با مدیران وزارت نفت انجام گرفته اشاره کرد و گفت: دیدار با معاون وزیر نفت، برنامه دیدار با زنگنه وزیر نفت در روز سه‌شنبه به اتفاق همکاران نماینده، برخورد منطقی در رفع مشکل احتمالی، رعایت الگوی مصرف، صرفه‌جویی و مدیریت توزیع از جمله اولویت‌های آن است.