آخرین اخبار
20:44:30 - شنبه 7 ژانویه 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یوسف نژاد مطرح کرد:
بی نیازی به واردات گاز ترکمنستان با بهره برداری از خط لوله ۴۲ اینچ سمنان-ساری
عضو هیئت رییسه مجلس معتقد است که خط لوله ۴۲ اینچ سمنان-ساری ایران را از واردات گاز ترکمنستان بی نیاز می کند و در همین راستا سرعت اجرای این پروژه باید افزایش یابد.

علی اصغر یوسف نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نشست مجمع نمایندگان استان مازندران و گلستان با وزیر نفت در خصوص پیشگیری از افت فشار گاز در خطوط لوله شهرهای شمالی گفت: در این نشست مطالبات مردم و نگرانی آنها در خصوص افت فشارگفته شد، البته ضرورت مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف گاز و همچنین خواسته های دور از منطق کشور ترکمنستان به مردم اطلاع رسانی شده است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزیر نفت قول مساعد داده که گاز مصارف خانگی، گلخانه ها، بخش کشاورزی و صنعتی تا حد امکان قطع نشود، افزود:احداث و راه اندازی خط لوله ۴۲ اینچ سمنان-ساری مشکل گازرسانی به مناطق شمالی را رفع می کند و در همین راستا از وزیر نفت درخواست شد که سرعت اجرای این طرح افزایش یافته و هر چه سریع تر این خط لوله افتتاح شود.

کاهش افت فشار گاز با مدیریت مصرف توسط شهروندان

#یوسف_نژاد ادامه داد:از مسئولان استانی درخواست شده که نسبت به رفع مشکلات اجرایی خط تقویتی ۴۲ اینچ همکاری کنند، تا بتوان تا سال آینده از این خط بهره برداری کرد و از واردات گاز از ترکمنستان بی نیاز شویم.

وی با بیان اینکه با همکاری نمایندگان استان مازندران و گلستان با وزارت نفت و مسئولان محلی باید مشکلات اجرایی، اعتباری و مدیریتی خط لوله ۴۲ اینچ رفع شود، یادآور شد:با کاهش مصرف و استفاده صحیح از گاز و استفاده از ظرفیت مردمی به خواسته ی نابه جای ترکمنستان پاسخ داده و از سرمایه ملی خود در این زمینه استفاده کنیم.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:نگرانی های حاصله در خصوص افت فشار گاز با مدیریت مصرف توسط مردم و راهکارهای اجرایی توسط وزارت نفت، جای خود را به امید می دهد./