آخرین اخبار
20:51:39 - شنبه 7 ژانویه 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
على اصغر يوسف نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی:
نگرانی مردم از انتقال زباله به منطقه چهاردانگه باید رفع شود
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تصادف در محور ساری چهاردانگه نگران‌کننده است، گفت: زباله مهم‌ترین نگرانی این منطقه است که باید با پیگیری‌ها زمینه رفع نگرانی مردم فراهم شود.

علی اصغر یوسف‌نژاد پیش از ظهر پنجشنبه ١۶ دیماه در همایش دهیاران و شورای‌های منطقه چهاردانگه مازندران، اظهار کرد: جایگاه‌ هر مسؤولی برای بررسی مشکلات مردم مشخص است.

وی با اشاره به تصادف پیش آمده در جاده ساری ـ تاکام، افزود: جاده ساری به سمنان یکی از محورهای مهم و تأثیرگذار در کشور است و بروز تصادف در این منطقه نگران‌کننده است.

عضو هیأت رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از اینکه مردم منطقه نسبت به برخی مشکلات گلایه و انتقاد دارند بسیار خوشحال هستم ولی باید با همگرایی نسبت به رفع مشکل به صورت جدی اقدام کنیم.

این مسؤول درباره مشکل زباله منطقه چهاردانگه مازندران، بیان کرد: برای بررسی وضعیت موجود و مشکلاتی که وجود دارد با امام جمعه و مسؤولان محلی به صورت تخصصی نشست مشترکی برگزار می‎کنم.

یوسف‌نژاد ادامه داد: زباله مهم‌ترین نگرانی این منطقه است که باید با پیگیری‌ها زمینه رفع نگرانی مردم را فراهم کنیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: حساسیت و ایجاد انگیزه و انتقادی که در این ارتباط انجام شد، قابل تقدیر است./