آخرین اخبار
22:52:11 - جمعه 3 فوریه 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماينده مردم سارى و مياندورود در مجلس خبر داد؛
دستور وزیر نفت برای تسریع در احداث خط انتقال گاز به مازندران
نماینده مردم ساری و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت برای احداث خط انتقال گاز به مازندران دستور تسریع در اجرای پروژه را دادند که به نظر می رسد این پروژه تابستان سال آینده به اتمام برسد.

علی اصغر یوسف نژاد در گفت وگو با ایسنا مازندران درباره بازدید از شرکت گاز استان مازندران با اشاره به اینکه برای اطلاع از آخرین وضعیت گاز استان مازندران از این شرکت بازدید شد، تصریح کرد: قطع گاز مازندران از طریق ترکمنستان موجب شد تا چاره ای به جز صرفه جویی نداشته باشیم و با ورود جبهه هوای سرد به مازندران و کاهش دمای هوا از هم وطنان و هم استانی تقاضا داریم در مصرف گاز صرفه جویی داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از مسیرهای تامین گاز مازندران خط ۴۲ اینچ سمنان به ساری است که طبق قول هایی که داده شده مشکلی برای راه اندازی آن نیست، تصریح کرد: در ملاقات با وزیر نفت در زمینه این پروژه صحبت شد و ایشان قول تسریع در احداث خط ۴۲ اینچ سمنان به مازندران را دادند و به نظر می رسد در تابستان سال آینده این خط به اتمام برسد.

یوسف نژاد با اعلام اینکه موضوع افت فشار گاز در مازندران در روزهای اخیر از حساسیت زیادی در برخوردار است، عنوان کرد: در روزهای آینده رئیس شرکت ملی گاز ایران به مازندران سفر می کند و در جریان وضعیت گاز استان قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: با این وجود و تلاش برای تهمیدات مورد نیاز مردم باز هم از شهروندان برای کمک به اقتصاد ملی و عبور از شرایط بحران می خواهیم که صرفه جویی را مد نظر داشته باشند.