آخرین اخبار
21:32:32 - جمعه 10 فوریه 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
يوسف نژاد عضو كميسيون تلفيق برنامه ششم توسعه؛
بسته شدن پرونده برنامه ششم تا اول اسفند/ شروع بررسی لایحه بودجه ۹۶
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که پرونده برنامه ششم توسعه کشور در آخرین هفته ماه بهمن با رفع ایرادات شورای نگهبان بسته می شود.

شورای نگهبان ۴۵ مورد ایراد به برنامه برنامه ششم وارد کرد و آن برای رفع ایرادات به مجلس شورای اسلامی بازگردانده است .
علی اصغریوسف نژاد روز جمعه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری افزود : بررسی ایرادات وارد شده از سوی شورای نگهبان از فردا شنبه در کمیسیون تلفیق با حضور نماینده این شورا آغاز می شود.
کمیسیون تلفیق برنامه ششم گفت : تلاش می شود تا ایرادات در سریع ترین زمان رفع و برنامه به دولت ابلاغ شود و به این ترتیب لایحه بودجه سال ۹۶ در دستور کار مجلس قرار گیرد.
نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس دهم اظهار داشت : البته پس از رفع ایراد های شورای نگهبان ، یک بار دیگر این بخش از لایحه بودجه برای رای گیری در صحن علنی مطرح خواهد شد.
وی افزود : در پایان نیز قانون برنامه ششم برای اجرا به دولت ابلاغ می شود و مجلس تلاش دارد تا لایحه بودجه سال آینده را مبتنی بر این برنامه تصویب کند.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت : بررسی لایحه بودجه سال آینده بر اساس برنامه ششم توسعه مهم است و پیشرفت و توسعه کشور را در مسیر درست و راهبردی قرار خواهد داد.
دولت لایحه برنامه ششم توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور را ۱۷ مرداد ماه امسال با ۳۵ ماده تقدیم هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی کرده بود.