آخرین اخبار
21:20:57 - یکشنبه 12 فوریه 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی مطرح کرد :
سانسور انعکاس عملکرد دولت در بعضی استانها/ مدیران دولتی متهم ردیف اول
ایرنا – عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که عملکرد دولت تدبیر و امید به دلیل خودسانسوری برخی مدیران دولتی به درستی به افکار عمومی منعکس نمی شود.

على‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت و گو با خبرنگاران ایرنا در محل دفتر این رسانه در ساری افزود : برخی مدیران به طور عمد یا بعضا سهوی تمایلی به انعکاس عملکرد دولت یازدهم در بین مردم ندارند و این کار مدیران دولتی نشان از مظلومیت دولت دارد .
وی گفت : ضعف مدیریتی ، سوء مدیریت و بر مسند باقی ماندن برخی مدیران دلبسته به دولت قبل از دلایلی اصلی انعکاس نیافتن درست عملکرد دولت است .
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : مظلومیت دولت یازدهم زمانی بیشتر می شود که برخی از این مدیران نه تنها عملکرد دولت را به درستی منعکس نمی کنند ، بلکه گاهی خودشان به صورت غیرمستقیم عملکرد دولت را زیر سئوال می برند.
وی مهم ترین ویژگی دولت یازدهم را اعتدال گرایی دانست و گفت : به لحاظ سیاسی و اخلاقی درست نیست مدیری پست مدیریتی در دولت را در اختیار داشته باشد ، عملکرد دولت را منعکس نکرده و از آن دفاع نکند و غیر منطقی تر این که عملکرد دولت را زیر سئوال هم ببرد .
یوسف‌نژاد توضیح داد : این که گروه سیاسی منتقد دولت و یا رسانه های آنها عملکرد دولت را زیر سئوال ببرند و حتی بخواهند سیاه نمایی کنند ، شاید پذیرفته باشد ، ولی این که فردی پست مدیریتی را در دولت در اختیار داشته باشد و عملکرد دولت را زیر سئوال ببرد ، این کار خارج از اخلاق و منش مدیریتی و سیاسی است.
این نماینده عضو فراکسیون امید در مجلس دهم که سابقه مدیریتی در دولت های مختلف را طی ۲ دهه گذشته در کارنامه دارد ، گفت : در هیچ یک از دوران مدیریتی خودم در دولت های گذشته شاهد این گونه خودسانسوری در انعکاس عملکرد دولت از سوی مدیران دستگاههای دولتی نبوده ام .
یوسف‌نژاد افزود : مدیرانی که اعتقادی به دولت تدبیر و امید ندارند و نمی توانند خود را با این دولت وفق دهند، از نظر اخلاقی باید از رده مدیریتی خداحافظی کنند و در بیرون از دولت در قالب گروه سیاسی و حامی دولت های گذشته ، عملکرد این دولت را نقد کنند.
↔ سکوت در برابر انتقاد از دولت و بی تابی از انتقاد به خویش
عضو هیات رئیسه مجلس گفت : گاهی در استان های کشور مشاهده می شود مدیران دولت در برابر انتقادات و سیاه نمایی هایی که از عملکرد دولت می شود واکنشی نشان نمی دهند ، ولی وقتی عملکرد خودشان مورد نقد قرار می گیرد ، تاب و تحمل از دست می دهند .
وی افزود : به طور قطع مردم اینگونه رفتارها را رصد می کنند و پی به مظلومیت دولت یازدهم می برند .
نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از مدیران دولتی خواست تا عملکرد دولت را بدرستی و بموقع به مردم منعکس کنند و در مقابل سیاه نمایی هایی که علیه عملکرد دولت صورت می گیرد واکنش نشان دهند.
وی گفت : انتظار این است تا واقعیت های عملکرد دولت تدبیر و امید از سوی مدیران استانی به درستی از طریق رسانه ها به افکار عمومی برسد تا مردم در جریان کارکرد این دولت قرار بگیرند.
وی اضافه کرد : اکثر رسانه ها استانی از جمله در مازندران کارکرد خوبی در انعکاس عملکرد دولت به افکار عمومی دارند، ولی این رغبت در مدیران دستگاههای دولتی دیده نمی شود.
یوسف نژاد که سابقه نمایندگی مردم شهرستان ساری را در مجلس پنجم و هشتم در مجلس شورای اسلامی دارد، در انتخابات هفتم اسفندماه سال ۹۴ با قرارگیری در فهرست نامزدهای حامی دولت به مجلس راه یافت .