آخرین اخبار
19:06:06 - جمعه 17 فوریه 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
يوسف نژاد نايب رئيس فراكسيون ورزش مجلس شوراى اسلامى:
کشتی نشان ورزش ایران در دنیا است/ فدراسیون کشتی الگوی سایر فدراسیون ها شود
نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس، با بیان اینکه کشتی برند و نشان ورزش ایران در دنیا است،گفت:رویکرد فدراسیون کشتی اصالت بخشیدن و اعتماد به مربیان ایرانی بوده و با اتکاء بر تجربیات این مربیان قهرمانی تیم ملی کشتی ایران رقم خورد. علی اصغر یوسف نژاد درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن تبریک قهرمانی […]

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس، با بیان اینکه کشتی برند و نشان ورزش ایران در دنیا است،گفت:رویکرد فدراسیون کشتی اصالت بخشیدن و اعتماد به مربیان ایرانی بوده و با اتکاء بر تجربیات این مربیان قهرمانی تیم ملی کشتی ایران رقم خورد.

علی اصغر یوسف نژاد درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در چهل و بنجمین دوره ی مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه، گفت:ورزش کشتی ،باردیگر جایگاه خود را در سطح بین المللی حفظ کرد و دلاورمردان تیم ملی کشتی توانستند دل میلیون ها ایرانی را شاد کرده و پرچم پر افتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ایران با برد تیم های مهمی همچون آذربایجان، بلغارستان، ترکیه و در نهایت آمریکا اقتدار تیم ملی کشتی ایران را به رخ جهانیان کشاند، افزود:این قهرمانی زمینه ای برای اثبات جوانان بود و نشان داد که تغییر آرایش تیم کشتی جواب داده است و طبیعتا فدراسیون کشتی در این پیروزی نقش مهمی داشته است.

وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون کشتی بیشتر حمایت کند

یوسف نژاد ضمن ابراز امیدواری از رخداد اتفاقات خوب در سطح استان ها، ادامه داد: فدراسیون های دیگر باید از الگو و روش فدراسیون کشتی تبعیت کرده و سرمشق بگیرند و این نشان می دهد که همه جا پول موثر نیست و سایر فدراسیون ها باید از مدیریت، فعالیت تیمی و گروهی، اصالت بخشیدن به تخصص ها و فعالیت های حرفه ای و انسجام مدیریتی در فدراسیون کشتی و تیم ملی الگو بگیرند.

وی با بیان اینکه فدراسیون کشتی نشان داده که تجربه خوبی برای برگزاری مسابقات بین المللی کسب کرده است، یادآور شد:کشتی از گذشته های دور در ایران مطرح بوده و طرفداران بسیار زیادی داشته است که این مسئولیت فدراسیون کشتی را بیشتر کرده و از سوی دیگر وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون کشتی بیشتر حمایت کند.

رویکرد فدراسیون کشتی اصالت بخشیدن و اعتماد به مربیان ایرانی است

یوسف نژاد با اشاره به اینکه فدراسیون در مقایسه با برخی فدراسیون ها مظلوم بوده و گاهی مورد کم لطفی ها و کم توجهی قرار گرفته است، افزود:به رشته مدال آور کشتی که برند ورزش ایران در دنیا است،در مقایسه با رشته فوتبال کم توجهی شده است، لذا وزیر ورزش باید به برند ورزش کشور توجه بیشتری کند.

وی با اشاره به اینکه فراکسیون ورزش مجلس نسبت به رشته کشتی توجه ویژه و خاصی دارد، ادامه داد:رویکرد فدراسیون کشتی اصالت بخشیدن و اعتماد به مربیان ایرانی است که با اتکاء بر تجربیات این مربیان قهرمانی تیم ملی کشتی ایران رقم خورد.

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:با اتکاء به دانش مربیان ایرانی می توان به موفقیت های روزافزون دست یافت و برای نظام جمهوری اسلامی و دستگاه ورزش افتخار و اعتبار کسب کرد./