آخرین اخبار
8:19:31 - یکشنبه 26 فوریه 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی :
عملکرد مثبت ، آخوندی را بر صندلی وزارت راه و شهرسازی ماندگار کرد
ایرنا – عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت : عملکرد مثبت آقای آخوندی در وزارت راه و شهرسازی سبب شد تا با رای اعتماد مجدد بر صندلی این وزارتخانه ماندگار شود.

علی اصغریوسف نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : وزیر راه به خوبی در روز استیضاح در مجلس شورای اسلامی از عملکردش دفاع کرد و توانست با قانع کردن اکثر نمایندگان بار دیگر بر مسندش تکیه بزند.
وی گفت : به هر حال مجلس با سنجش تمام زوایای کارکرد وزیر و کابینه از یک سو و مدت زمان باقی مانده از عمر دولت ، به این جمع بندی رسید که به استیضاح جواب نه بگوید و وزیر به کارش ادامه دهد.
نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس دهم اظهار داشت : استیضاح و سئوال از وزرا حق قانونی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان است و بنا هم در این روند تبیین مطالبات مردم است.
#یوسف_نژاد افزود : مجلس شورای اسلامی برای انجام این وظیفه چشم پوشی نخواهد کرد و حق وزرا نیز در این بخش دفاع از عملکردشان و بیان مسایل و مشکلات پیش رو است و در نهایت این جمع نمایندگان هستند که تصمیم گیری می کنند.
وی تعامل مجلس و دولت را برای اداره مطلوب امور کشور مهم دانست و گفت : به طول معمول تعامل در تمامی زمینه ها انجام می شود ، ولی به معنای گذشتن از حق و حقوق دو طرف از جمله مجلس در برابر دولت نیست و ما به دنبال کمک به دولت برای پیشبرد برنامه های راهبردی کشور هستیم.
طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی اول اسفند ماه سال جاری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شد که عباسعلی آخوندی در پایان موفق شد با کسب نظر مساعد ۱۷۶ تن از نمایندگان در وزارت راه و شهرسازی ماندگار شود.