آخرین اخبار
8:24:38 - یکشنبه 26 فوریه 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
يوسف نژاد نايب رئيس فراكسيون ورزش مجلس:
مجلس ۱۴ هزارمیلیارد ریال از درآمد مالیاتی را به ورزش اختصاص داد
ایرنا-نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت : مجلس شورای اسلامی ۱۴هزارمیلیارد ریال از بودجه سال آینده کشوراز محل درآمد مالیات برارزش افزوده را به حوزه ورزش اختصاص داد.

علی اصغریوسف نژاد روزشنبه درگفت وگوبا خبرنگارایرنا افزود : این مبلغ برای توسعه ورزش و فضای ورزشی با اولویت مناطق محروم و روستایی در اختیار وزارت ورزش قرار می گیرد.
در سالجاری از ۳۲۰ هزار میلیارد تومان بودجه عمومی دولت حدود ۱۱۲ هزار میلیارد تومان باید از محل مالیات تامین شود که ۳۰ درصد مربوط به مالیات بر ارزش افزوده است.
نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت : ورزش به خصوص ورزش روستایی و بانوان از تحرک لازم در کشور برخوردار نیست و انتظار ما از وزیر ورزش و جوانان این است که به ورزش روستایی و بانوان توجه بیشتری داشته باشد.
یوسف نژاد افزود : عملکرد وزیر ورزش و جوانان در این حوزه از سوی مجلس به ویژه کمیسیون ورزش مورد ارزیابی قرار می گیرد.
وی اضافه کرد : بخش زیادی از استعدادهای ورزشی کشورمان از مناطق روستایی هستند و باید بودجه های ورزش نیز برای توسعه ورزشی و فضا به این مناطق سوق داده شوند و مجلس در این حوزه با تصویب بودجه به وظیفه اش عمل کرد و باید وزارت ورزش نیز اهتمام بیشتری داشته باشد.
* نگاه ویژه به ورزش مازندران
این نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت : این استان جایگاه بالایی در ورزش کشور دارد و مدال آوری ورزشکاران مازنی در رقابت های برون مرزی از جمله المپیک این امر را ثابت کرد.
یوسف نژاد اضافه کرد : باید وزارت ورزش و جوانان به این استان از لحاظ بودجه ای و فضای ورزشی توجه کند و برای تکمیل فضای ورزشی نیمه کاره موجود تلاش بیشتری داشته باشد.
وی تکمیل سالن شش هزار نفری مازندران و عملیاتی شدن مصوبات سفر استانی دولت را از مطالبات مردم این خطه شمال کشور از وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد.
وزیر ورزش و جوانان دوشنبه ۹ اسفندماه سال جاری به مازندران سفر می کند.
بازدید از فضای ورزشی در دست اجرا، راه اندازی خانه جوان مازندران و نشست با ورزشکاران و دست اندرکاران ورزشی استان از برنامه های سفر یکروزه وزیر ورزش و جوانان به این خطه شمال کشور اعلام شد.