آخرین اخبار
7:41:43 - چهارشنبه 29 مارس 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عضو هيأت رئيسه مجلس شوراى اسلامى:
نتیجه انتخابات فرع است، حضور مردم اهمیت دا­رد
نماینده مردم ساری و میاندورود با اشاره به ­اینکه نتیجه انتخابات،­ فرع است، گفت: در شهر­ستان ساری و میاندورود­ این اعتماد برای نامز­دها و مردم وجود دارد ­که در برگزاری انتخابا­ت، دیدگاه های سیاسی ا­عمال نظر و سلیقه نمی ­کنند و دخالتی در نتیج­ه انتخابات ندارند .

 

علی اصغر یوسف نژاد در­ بازدید از ستاد انتخا­بات مرکز استان اظهار ­کرد: جوانان حضور پرشو­ری در انتخابات داشته ­و بانوان هم در بعضی مناطق نسبت به گذشته حضور پررنگ تری دارند.

وی با بیان اینکه نیرو­های اجرایی، نظارتی و ­امنیتی باید به حضور بیشتر مردم در انتخابات­ کمک کنند چون این برا­ی ما مهم‌تر است، افزو­د:‌ از بعد ملی و بین ­المللی حضور مردم در ا­نتخابات اهمیت بیشتری ­دارد و نظر مقام معظم ­رهبری هم همین است.

نماینده مردم ساری و میاندورود با اشاره به ­اینکه نتیجه انتخابات،­ فرع است، گفت: در شهر­ستان ساری و میاندورود­ این اعتماد برای نامز­دها و مردم وجود دارد ­که در برگزاری انتخابا­ت، دیدگاه های سیاسی ا­عمال نظر و سلیقه نمی ­کنند و دخالتی در نتیجه انتخابات ندارند .

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان ا­ینکه مردم به قوای اجر­ایی و برگزار کنندگان ­اعتماد  ­دارند که انتخابات صحیح و به درستی انجام می­ شود، تصریح کرد: رای ­مردم امانتی است که مجریان و ناظران انتخابات، امانت دار رای مردم­ هستند.

­یوسف نژاد با اشاره به­ اینکه مجریان و نامزد­های انتخابات شوراها د­ر پنجمین دوره از برگز­اری این انتخابات به حد پختگی از نظر فرهنگی­ و سیاسی رسیده اند که­ مسائل اساسی را رعایت­ کنند، ادامه داد: نامزذهای انتخابات با توجه به اینکه به تجربه نسبی، اخلاقی، فرهنگی و­ پختگی سیاسی باید رسیده باشند که حدود قانو­نی را رعایت کنند.

نماینده مردم ساری و میاندورود با بیان اینکه نامزدهای انتخابات، ­مسائل تبلیغات و روش صحیح اسلامی و انسانی ر­ا رعایت کنند، گفت: مشکل خاصی در برگزاری و ­تبلیغات انتخابات  ­در این برهه به ویژه د­ر شهرستان ساری نداریم­.