آخرین اخبار
18:21:20 - سه‌شنبه 11 آوریل 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یوسف نژاد: استمرار دولت فعلی همسو با منافع ملی است
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی مهمترین وجه برجسته دولت یازدهم را حاکمیت تجربه و عقل‌گرایی در تصمیمات عنوان کرد و گفت: استمرار فعالیت دولت روحانی را همسو با منافع ملی ارزیابی می‌کنم.

علی‌اصغر یوسف نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: دولت تدبیر و امید میراث‌دار جمعی بود که کشور را به بحرانی‌ترین شرایط اقتصادی رساند و مهمترین وجه برجسته دولت یازدهم حاکمیت تجربه و عقل‌گرایی در تصمیمات بوده است. بر همین اساس با شناخت و آگاهی از شرایط عمومی کشور وعملکرد دولت، استمرار فعالیت دولت روحانی را همسو با منافع ملی ارزیابی می‌کنم.

وی با بیان این‌که «عملکرد دولت از میانگین قابل قبولی برخوردار است»، یادآور شد: هر چند نیاز به چالاکی و پویایی در دولت قطعی است، اما شان مردم ایران و نظام ارزشمند مان دولتی عقل‌گرا ،خردورز،شایسته و انقلابی و اصیل و معتقد به ارزش‌های نظام است که بسیاری از آن در دولت تدبیر و امید بروز یافته است.

وی ادامه داد: جریان منتقد دولت فعلی به راحتی از کنار انحراف و ضعف دولت قبل عبور می‌کرد و اختلاف امروز این جریان با مدیران ارشد دولت قبل دارای اصالت نیست.

نماینده مردم ساری در مجلس اضافه کرد: از همه عزیزان در استان مازندران دعوت می‌کنم جهت پیشبرد اهداف عمومی نظام و کشور به استمرار دولت کمک کنند. البته بنده هم مانند بسیاری از مردم مازندران نسبت به عملکرد دولت در استان نقدهایی دارم ولی همانگونه که عرض کردم منافع عمومی کشور را در استمرار دولت می‌دانم.

وی با اشاره به سفر رییس‌جمهور به استان مازندران گفت: این سفر در راستای سفرهای متعارف دولت به استان‌ها جهت بررسی اقدامات و افتتاح طرح‌ها انجام می‌گیرد و می‌بایست به عنوان فرصتی جهت پیشبرد اهداف استان و کمک به فرایند ارتقا استان تلقی شود.

وی با تاکید بر این‌که« موضوع منطقه آزاد که به تعبیری تدبیر دولت جهت کمک به شتاب حرکت مازندران است نباید به محل مناقشه و آسیب تبدیل شود»، یادآور شد: امیرآباد می‌تواند چراغ جهش استان را روشنتر از همیشه کند و اتفاق نظر در خصوص ایجاد منطقه ی آزاد امیرآباد مورد وثوق جامعه کارشناسی در استان قرار دارد ضمن این‌که نوشهر و بابلسر و فریدون‌کنار ظرفیت‌های مهم اقتصادی استان می‌باشند و این مهم یک امر قطعی و خارج از تعارفات مرسوم می‌باشد.