آخرین اخبار
7:45:37 - پنج‌شنبه 25 مه 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یوسف نژاد در گفتگو با شبستان:
کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور در مقابله با جنگ نرم امتیاز خوبی دارد
خبرگزاری شبستان:عضو هیئت رییسه مجلس با تاکید بر اینکه فعالیتهای فرهنگی هنری مساجد کشور فعالیت رضایت بخشی است گفت: امتیاز کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور در مقابله با جنگ نرم دشمن امتیاز خوبی است.

علی اصغر یوسف نژاد، عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سالروز تشکیل ستادعالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور در ارزیابی خود از فعالیت کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور عملکرد خوب و مثبتی دارد در واقع براساس واقعیات و شرایط و اعتباراتی که داشته اند و ساختاری که برای انها تعریف شده است در مجموع فعالیت رضایت بخشی داشته اند.

وی اظهار داشت: از نظر ما دستگاههای اداری مرتبط نیز باید همکاری خود با این کانونها را داشته باشند، یکی از مشکلاتی که در این بخش وجود دارد این است که در بخش فرهنگ دستگاههای زیادی به صورت موازی کار می کنند و وقتی سیاست متمرکزی وجود نداشته باشد طبیعتاً ممکن است برخی از فعالیتهای انها با هم همپوشانی داشته باشد.

یوسف نژاد ادامه داد: تعداد زیاد دستگاههای اجرایی در بخش فرهنگ خوب است و هم بد فعالیتشان زمانی خوب است که بتوانند در یک سیاست متمرکز و بالاتر از همه دستگاهها در کنار یکدیگر کار کنند و فعالیت بد نیز به این دلیل است که وقتی انها فعالیت متمرکز نداشته باشند برخی از فعالیتهایشان با هم همپوشانی داشته باشد.

این عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مهمی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور در جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمن گفت: امتیاز کانونها و شان حضور آنها در مساجد برای پیشبرد مسایل فرهنگی در مساجد بوده و هست و این مراکز به خوبی توانسته اند بحث مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن را به خوبی عملیاتی کنند.