آخرین اخبار
7:50:33 - پنج‌شنبه 25 مه 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یوسف نژاد: به رئیس جمهوری برای تحقق برنامه هایش کمک می کنیم
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهوری منتخب برای تحقق برنامه هایش کمک خواهد کرد. علی اصغریوسف نژاد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: مردم در ۲۹ اردیبهشت ماه به برنامه دکتر حسن روحانی رای دادند و باید دولت به وعده های خود به مردم عمل کند. […]

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهوری منتخب برای تحقق برنامه هایش کمک خواهد کرد.

علی اصغریوسف نژاد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: مردم در ۲۹ اردیبهشت ماه به برنامه دکتر حسن روحانی رای دادند و باید دولت به وعده های خود به مردم عمل کند.
وی ادامه داد: رئیس جمهوری منتخب برای تحقق برنامه هایش و توسعه و پیشرفت کشور نیازمند همکاری و تعامل با مجلس شورای اسلامی است و این همکاری و تعامل وجود دارد.
نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود اظهارداشت: رای بالای مردم، به رئیس جمهوری منتخب قدرت بالایی در عرصه بین المللی و تصمیم گیری های جهانی داده و رئیس جمهوری بهتر از گذشته می تواند در سیاست های خارجی موفق عمل کند.
#یوسف_نژاد افزود : دولت دوازدهم باید علاوه بر توسعه سیاست خارجی و همکاری های بین المللی توجه ویژه ای به مشکلات و مسایل داخلی از جمله اقتصاد و معیشت مردم نیز داشته باشد و ما به عنوان نمایندگان مردم به دولت در تدوین برنامه و تصویب آن در مجلس کمک خواهیم کرد.
* ترمیم کابینه دوازدهم
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی مهمترین اولویت دولت دوازدهم را مطابق وعده های انتخاباتی ترمیم کابینه اعلام کرد و گفت که اگرچه کابینه دولت یازدهم نیز از وزرای قوی و با تجربه برخوردار بوده و توانست موفقیت های زیادی را کسب کند، ولی باید رئیس جمهوری دوازدهم با تزریق نیروهای جوان و متخصص به کابینه برنامه های خود را سریعتر عملیاتی کند.
#یوسف_نژاد اضافه کرد : تعامل بین دولت و مجلس شورای اسلامی کمک کار مناسبی برای رئیس جمهوری منتخب دوازدهم برای ترمیم کابینه است.
وی بار دیگر تاکید کرد : مردم ما خواهان تحقق مطالباتشان از رئیس جمهوری منتخب دوازدهم هستند و ما به عنوان نمایندگان ضمن حمایت از دولت در تحقق برنامه ها، مطالبات مردم را نیز پیگیری می کنیم و انتقادات خود را نسبت به ضعف دولت نیز بیان می کنیم.