آخرین اخبار
5:13:58 - چهارشنبه 7 ژوئن 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
يوسف نژاد خبر داد؛
نامه ۱۰نماینده به هیات رئیسه برای تهیه گزارشی درخصوص موسسه مالی و اعتباری کاسپین/ کمیسیون اقتصادی رسیدگی می کند
نماینده مردم ساری و میاندورود از نامه ۱۰ نماینده به هیات رئیسه برای تهیه گزارشی درخصوص اهمال بانک مرکزی درباره موسسه مالی و اعتباری کاسپین خبر داد.

علی اصغر یوسف نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تجمع جمعی از سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری کاسپین مقابل مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اجرای ماده ۲۳۶ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، نامه ای را تنظیم کرده و به هیات رئیسه مجلس تقدیم کردند تا بر این اساس کمیسیون اقتصادی گزارشی تهیه و به نمایندگان ارائه دهد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی افزود: براساس ماده ۲۳۶ آیین نامه، هرگاه رئیس جمهور، وزیر یا مسئولان زیرمجموعه آنها شئونات را رعایت نکرده و در اجرای قانون نقض وجود داشته یا استنکاف صورت گیرد و ۱۰ نفر از نمایندگان این موضوع را اعلام کنند، موضوع بلافاصله از طریق هیات رئیسه جهت رسیدگی به کمیسیون ذی ربط ارجاع می شود.

#یوسف_نژاد با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی ظرف مدت ۱۰ روز موضوع را رسیدگی و در صورت وارد بودن با اظهارنظر سریع، گزارش خود را از طریق هیات رئیسه به مجلس ارائه دهد، ادامه داد: چنانچه موضوع کاسپین توسط مجلس وارد دانسته شود، موضوع جهت رسیدگی به قوه قضائیه و سایر مراجع ذی صلاح ارسال شده تا خارج از نوبت و بدون تشریفات دادرسی مورد رسیدگی قرار گیرد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی در تشریح محور این تقاضا براساس ماده ۲۳۶ آیین نامه داخلی مجلس تصریح کرد: موسسه کاسپین مشکلات زیادی برای سپرده گذاران ایجاد کرده و به اقدام سریع بانک مرکزی نیازمند است، لذا نمایندگان از کمیسیون اقتصادی درخواست کرده اند که اقدامات صورت گرفته تاکنون و قصور در اجرای قانون در این خصوص مورد بررسی قرار گیرد./