آخرین اخبار
19:41:49 - چهارشنبه 21 ژوئن 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماينده مردم سارى و مياندورود در مجلس شوراى اسلامى خبر داد؛
افزایش قابل توجه اعتبارات شهرستان‌های ساری و میاندورود نسبت به سال گذشته
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال اعتبارات شهرستان‌های ساری و میاندورود نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی دارد.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: امسال اعتبارات شهرستان‌های ساری و میاندورود نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی دارد که طبیعتاً دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمت و انجام کار دست‌شان بازتر است.

وی با بیان اینکه امسال برای شهرستان‌های ساری و میاندرود در سرفصل و پروژه‌های مختلف اعتباراتی از ردیف‌های متفاوت بودجه‌ای اختصاص خواهد یافت، اضافه کرد: از محل تملک دارایی، سه درصد نفت و ردیف متوازن شهرستانی رقم‌های قابل توجهی برای انجام فعالیت‌ها به دو شهرستان اختصاص یافت؛ به‌گونه‌ای که برای شهرستان ساری حداقل ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت‌های عمرانی از ردیف‌های مختلف اعتبار مصوب خواهد شد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این اعتبارات الزاماتی وجود دارد، افزود: همچنین در مورد پروژه‌های ورزشی نیز از محل ۰٫۲۷ درصد و ۰٫۹درصد ارزش افزوده اعتبار قابل توجهی به این پروژه‌ها اختصاص یافت.

یوسف‌نژاد بیان کرد: در این زمینه لازم است فرمانداری‌ها به‌عنوان دبیر شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌های ساری و میاندورود با دستگاه‌های اجرایی نشست داشته و پیشنهادات آنان را برای تصویب بودجه مدنظر قرار دهند و در جمع‌بندی و تلفیق پیشنهادات موضوع در شورای برنامه‌ریزی شهرستان مطرح شود.

وی یادآور شد: برای طرح‌های هادی لازم است ۵ تا ۸ درصد اعتبارات به اجرای طرح‌ها و ۱۰ درصد اعتبارات به بخش آب اختصاص یابد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با تأکید بر اینکه تلاش این است از آغاز پروژه‌های جدید خودداری شود، خاطرنشان کرد: اعتبارات باید به سمت پروژه‌هایی پیش رود که از پیشرفت فیریکی بالای ۶۰ درصد برخوردار است.

یوسف‌نژاد ادامه داد: در این زمینه دستگاه‌های اجرایی باید پیشنهادهای خود را به دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی ساری و میاندورود منعکس کنند و موضوع در شورای برنامه‌ریزی شهرستان بحث شود.

وی با اعلام اینکه تمام تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی باید این باشد از این میزان اعتبار مصوب حداکثر بهره‌برداری شود، اظهار کرد: نظارت بیشتر پروژه، اولویت‌بندی پروژه‌هایی که نیاز به اعتبار، دقت در مصرف اعتبار و نظارت مستمر می‌تواند به بهره‌وری از اعتبارات اختصاص یافته کمک کند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امیدواریم مسؤولان تلاش کنند امکانات خوبی در سطح شهرستان با توجه به افزایش قابل توجه اعتبار نسبت به سال گذشته فراهم کنند.