آخرین اخبار
11:13:35 - چهارشنبه 28 ژوئن 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
على اصغر يوسف نژاد نايب رئيس فراكسيون ورزش مجلس انتقاد كرد؛
بی‌تفاوتی مسئولان ورزشی نسبت به معضل شفاف نبودن قراردادهای بازیکنان فوتبال
نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس اعتقاد دارد متاسفانه دلالان فوتبال در فضای پرابهام انعقاد قراردادهای میلیاردی سود کلانی می‌برند و سبب بروز آسیب در بنده ورزشی کشور می‌شوند.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه ظاهرسازی در انتشار ارقام قراردادهای بازیکنان فوتبال موجب بروز رانت در عرصه ورزش می‌شود، گفت: این مهم در صورتی است که اگر قراردادها باید بر اساس کیفیت بازی افراد و سطح بازیکنان انعقاد شود نه اینکه صرفا در فضایی غیرشفاف و بر محور پررنگ مسائل مالی بسته شود.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه قراردادهای بازیکنان شفاف نیست، اظهارکرد: به عنوان مثال در تنظیم قراردادها بندهایی ذکر می‌شود که میزان مبلغ را افزایش داده و موجب می‌شود میزان مبلغ قراردادها قابل توجه شود.

وی ضمن تاکید بر اینکه فدراسیون فوتبال طی سال‌های گذشته عکس العمل مناسبی در واکنش به انعقاد قراردادهای بازیکنان فوتبال نداشته است از این رو باید با اتخاذ تدابیری برای رفع این مهم اقدامی جدی انجام دهد، ادامه داد: نباید فراموش کرد که انعقاد چنین قراردادهای ظلم به ورزشکارانی است که صادقانه در حال فعالیت هستند و سبب تضعیف حقوق این افراد می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه شفاف نبودن قراردادهای بازیکنان فوتبال موجب بوجود آمدن فساد در ورزش می‌شود، تصریح کرد: طی سالیان گذشته گزارش‌های متعددی در این خصوص به مسئولان ورزشی ارائه شده اما در واقع پگیری جدی نشده است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه دلالان فوتبال در فضای پرابهام انعقاد قراردادهای میلیاردی سود کلانی می‌برند و سبب بروز آسیب در بنده ورزشی کشور می‌شوند، خاطرنشان کرد: بر این اساس باید چنین موضوعی مورد توجه مسئولان قرار بگیرد تا این روند پایان یابد./