آخرین اخبار
9:28:05 - یکشنبه 2 جولای 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یوسف نژاد نايب رئيس فراكسيون ورزش مجلس مطرح کرد:
ابراز نگرانی پیشکسوتان تکواندو از وضعیت کنونی این رشته/ برگزاری جلسه در مجلس برای بررسی موضوع
نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس با ابراز تاسف نسبت به نارضایتی نخبگان رشته تکواندو و استفاده غیرمطلوب از توان آنها در ارتقای جایگاه این رشته، از برگزاری جلسه در مجلس برای بررسی این موضوع خبر داد.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نتایج ضعیف تیم ملی تکواندو کشورمان طی سال‌های گذشته و حواشی پیرامون فدراسیون مذکور، گفت: تکواندوکاران ایرانی در گذشته از جایگاه خوبی در میان کشورهای دنیا برخوردار بودند اما حواشی بوجود آمده در فدراسیون موجب شده تا پیشرفت این رشته با کندی مواجه شود.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعدادی از پیشکسوتان رشته تکواندو در تماسی تلفنی با وی از وضعیت موجود این ورزش گلایه و ابراز نگرانی کرده‌اند، تصریح کرد: حتما در هفته جاری با این افراد جلسه تخصصی برگزار خواهد شد تا بتوان آسیب‌ها را بررسی و زمینه مدال آوری ورزشکاران را ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه از نخبگان رشته تکواندو به درستی استفاده نمی‌شود لذا این افراد به سایر کشورها رفته و در آنجا فعالیت می‌کنند، ادامه داد: به نظر می‌رسد وزارت ورزش و جوانان باید نسبت به رفع مشکلات موجود در این فدراسیون اقدام جدی کند تا شاهد تکرار آن در سایر فدراسیون‌ها نباشیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه قهرمانان ایرانی ورزش تکواندو به دلیل بی‌مهری‌ها و مدیریت نادرست در تیم ملی حضور ندارند و بعضا برای سایر کشورها افتخارآفرینی می‌کنند، اظهارکرد: نخبگان و قهرمانان به عنوان سرمایه‌های کشورمان تلقی می‌شوند و باید مورد حمایت جدی مسئولان و تصمیم گیران ورزشی قرار بگیرند؛ در این میان نیز نباید فراموش کرد که نباید با برخورد سلیقه‌ای این افراد را از عرصه ورزش دور کرد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان در شرایط موجود رشته تکواندو غفلت نکنند و شرایط را به گونه‌ای رقم بزنند تا منافع ملی کشورمان تامین شود و بتوان جایگاه ورزش ایران را در میادین بین المللی ارتقاء ببخشیم./