آخرین اخبار
2:31:12 - جمعه 7 جولای 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
على اصغر يوسف نژاد نايب رئيس فراكسيون ورزش مجلس:
برخی به دنبال درگیر کردن فدراسیون وزنه‌برداری به مسائل حاشیه‌ای هستند/ باید به نظر شورای فنی احترام گذاشت
نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از افراد به دنبال درگیر کردن فدراسیون‌ وزنه برداری به مسائل حاشیه‌ای هستند، گفت: همه باید به نظر کارشناسی شورای فنی فدراسیون وزنه‌برداری احترام بگذارند.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه فدراسیون وزنه‌برداری یکی از فدراسیون‌های برتر کشورمان از حیث مدیریت، ظرفیت مدال‌آوری و تاثیرگذاری در مجامع بین المللی ورزشی محسوب می‌شود، گفت: بر این اساس فدراسیون وزنه‌برداری در شرایط کنونی نیاز به حمایت از سوی وزارت ورزش و جوانان، مسئولان و تصمیم‌گیران دارد تا بتوان این رشته را بهبود ببخشید.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییر و تحولات بدنه هدایتی تیم‌ها در هر رشته ورزشی و هر فدراسیونی رخ می‌دهد، اظهار کرد: همه باید بدانند تعیین مربی و کادر فنی بر عهده شورای فنی فدراسیون‌ها است از این رو باید به تغییرات اخیر در فدراسیون وزنه‌برداری احترام گذاشت زیرا نگاه کارشناسی به امور وجود دارد.

وی ضمن تاکید بر اینکه ورزشکاران رشته وزنه‌برداری در آستانه برگزاری مسابقات جام جهانی هستند از این رو همه باید کمک کنند تا بهترین نتیجه در این مسابقات بدست بیاید، ادامه داد: انتخاب کادر فنی مناسب برای هدایت تیم نیز از جمله مولفه‌هایی است که در کسب نتایج خوب تاثیرگذار است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از افراد به دنبال حاشیه سازی از مسائل و درگیر کردن فدراسیون‌ها به مسائل حاشیه‌ای هستند، تصریح کرد: چنین دیدگاهی به ورزش کشور آسیب می‌زند لذا بهتر است افراد به نظر شورای فنی توجه کنند زیرا هر تصمیمی در راستای منافع ملی اتخاذ می‌شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مرادی، رییس کنونی فدراسیون وزنه‌برداری نیز فردی است که هوشمندانه در مواجهه با اتفاقات تصمیم می‌گیرد و در سطح بین الملی نیز فردی موثر و شناخته شده محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه اراده‌ای وجود دارد که فدراسیون وزنه‌برداری را به حاشیه براند اما این اتفاق نخواهد افتاد./