آخرین اخبار
2:33:46 - جمعه 7 جولای 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
قطع راه «بهشت» به «پاستور»
روزنامه همدلی در گفت وگو با نمایندگان مجلس نوشت: شهردار تهران به عنوان پیشانی ایران بدون نگاه سیاسی و چشم‌انداز ریاست جمهوری باید فقط به انجام وظایف محوله بپردازد و شورای شهر اصلاح‌طلب باید نظارت کاملی بر شهردار اصلاح‌طلب داشته باشد. انتخاب شهردار تهران پس از انتخابات ۲۹ اردیبهشت و انتخاب ۲۱ اصلاح‌طلب در شورای […]

روزنامه همدلی در گفت وگو با نمایندگان مجلس نوشت: شهردار تهران به عنوان پیشانی ایران بدون نگاه سیاسی و چشم‌انداز ریاست جمهوری باید فقط به انجام وظایف محوله بپردازد و شورای شهر اصلاح‌طلب باید نظارت کاملی بر شهردار اصلاح‌طلب داشته باشد.

انتخاب شهردار تهران پس از انتخابات ۲۹ اردیبهشت و انتخاب ۲۱ اصلاح‌طلب در شورای شهر تهران، به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این روزهای اعضای جدید شورا، شورای عالی سیاست‌گذاری، اعضای فراکسیون امید مجلس و البته سیاسیون اصلاح‌طلب بدل شده است.
برخی نمایندگان مجلس در گفت‌وگو با همدلی نسبت به سیاسی بودن شهرداری آینده تهران موضع منفی گرفته‌اند و تاکید دارند شهردار تهران به عنوان پیشانی ایران بدون نگاه سیاسی و چشم‌انداز ریاست جمهوری باید فقط به انجام وظایف محوله بپردازد و شورای شهر اصلاح‌طلب باید نظارت کاملی بر شهردار اصلاح‌طلب داشته باشد.

**شهردار تعهد بدهد که رئیس جمهور نمی‌شود
#علی‌_اصغر_یوسف_نژاد ، نماینده ساری و میاندرود در مجلس یکی دیگر از نمایندگانی است که در این باره با همدلی گفت‌وگو کرد. او تصریح کرد: جالب است هرکسی که به عنوان شهردار تهران شروع به کار می‌کند پس از مدتی هوس ریاست جمهوری به سرش می‌زند، چون شهرداری تهران رئیس جمهورساز است و این فضا، محیط خوبی برای اثبات توانمندی و ابراز وجود افراد است.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس ادامه داد: شهرداری فضای سیاسی نیست و به نظرم اگر قرار است کسی به عنوان شهردار تهران معرفی شود، اعضای شورای شهر باید تعهدات لازم را از او بگیرند که پس از مدتی سودای ریاست جمهوری به سرش نزند و دست به اقدامات انتخاباتی و سیاسی نزند.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با تاکید بر اینکه شهر تهران پیشانی ایران است، افزود: هر شخص خارجی که وارد ایران می‌شود وضعیت عمران و آبادانی و تهران را می‌بیند می‌تواند درباره ایران قضاوتی داشته باشد، علاوه بر اینکه ۱۵میلیون نفر نیز از این خدمات عمرانی استفاده می‌کنند، بنابراین می‌توانیم بگوییم شهرداری تهران نماد خدمات نظام است.