آخرین اخبار
20:55:20 - جمعه 14 جولای 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
يوسف نژاد:
کابینه دوازدهم در راستای تحقق وعده‌های انتخاباتی «روحانی» تشکیل شود
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از حسن روحانی خواست که کابینه جدید خود را در راستای تحقق وعده‌های انتخاباتی خود شکل دهد.

علی اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طبیعتا تغییرات کابینه باید بر مبنای تحقق برنامه‌هایی باشد که دولت ارائه کرده، یعنی انتخاب، گزینش و معرفی افراد به عنوان وزیر باید در راستای تحقق برنامه‌های دولت و همچنین مطالبات، دغدغه‌ها و نگرانی های مردم و شعارهای انتخاباتی رئیس‌جمهور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت باشد.

وی افزود: به اعتقاد من در کابینه دوازدهم باید افراد کارا، موثر و اجرایی به همراه سابقه اجرایی مشخص و همچنین افراد معتدل و تخصصی برای دستگاه های اجرایی مرتبط انتخاب شوند که به نظرم با این شاخص‌ها بیش از ۵۰ درصد کابینه تغییر خواهد کرد.

یوسف‌نژاد اضافه کرد: به نظر من رئیس‌جمهور باید در گزینش افراد با کمیسیون های تخصصی، فراکسیون ها و نمایندگان همسویی و همفکری داشته باشد چراکه این به نفع دولت و مردم است. البته تاکنون این رایزنی انجام نشده اما ما معتقدیم حداقل در شاخص ها باید با نمایندگان رایزنی شود و البته در مورد مصادیق خود دولت تصمیم بگیرد.

نماینده مردم ساری در پایان با تاکید بر ضرورت مشاوره دولت با کمیسیون های تخصصی درباره انتخاب وزرا یادآور شد: اگر این هماهنگی بین مجلس و دولت وجود داشته باشد، پشتوانه رای وزرا هم تقویت خواهد شد.