آخرین اخبار
19:38:33 - سه‌شنبه 29 آگوست 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یوسف‌نژاد در تذکر شفاهی؛
ضرورت توجه به حضور زنان در پست‌های مدیریتی و پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد/ ایجاد ۵۰ هزار شغل برای تحصیلکرده‌ها
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس بر ضرورت توجه به حضور زنان در پست‌های مدیریتی و پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی اصغر یوسف‌نژاد در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۷ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزرای کشور به ویژه رئیس جمهور گفت: در رابطه با مدیریت صنایع وابسته به جنگل سیاست‌هایی در حال انجام است که این سیاست‌ها گرفتاری ها و مشکلاتی را به وجود آورده است.

وی بر لزوم توجه به پرداخت حقوق بازنشستگان شرکت فولاد در سراسر کشور به ویژه در حوزه انتخابیه، توجه به حضور زنان در پست‌های مدیریتی، بحث مجوز بازنشستگی پیش از موعد بدون شرط سنی برای بانوان، بیمه فنی و حرفه ای‌ها و آموزشگاه‌های آزاد و جذب ناظرین و معلمان حق التدریسی، توجه به نیروهای شرکتی و قراردادی تأکید کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در رابطه با مشکلات زیرساختی استان مازندران مانند محیط زیست،جنگل،تأمین آب شرب و کشاورزی، جلوگیری از واردات محصولات کشاورزی، توسعه راه‌های استان، پیگیری استخراج نفت در دریای مازندران، توسعه بیمارستان‌ها و پل‌های ارتباطی، ایجاد ۵۰ هزار شغل در وزارتخانه‌ها برای تحصیلکردگان به رئیس جمهور تذکر داد و خواستار رفع این مشکلات شد./