آخرین اخبار
18:49:10 - شنبه 16 سپتامبر 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یوسف نژاد نايب رئيس فراكسيون ورزش مجلس:
تغییر در کادر فنی استقلال خواست عمومی و نتیجه عملکرد ضعیف فعلی باشگاه است
نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به نتایج ضعیف استقلال در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، خواستار تغییر در کادر فنی باشگاه شد.

 

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نتایج ضعیف تیم فوتبال استقلال تهران در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: نتایج فعلی نارضایتی‌های بسیاری را در بین دوستداران و هواداران تیم استقلال ایجاد کرده که برای پایان دادن به روند نزولی نیاز است به تیم استقلال یک شوک جدی وارد شود هرچند که تصمیم نهایی بر عهده مدیرعامل و هیأت مدیره باشگاه است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای توجه به خواست عمومی باید تغییر در کادر فنی فعلی تیم استقلال انجام شود، افزود: هیأت مدیره و کادر مدیریت باشگاه برای ادامه کار استقلال در لیگ باید برنامه‌ای جدید داشته باشند و با این روند فعلی ادامه کار برای استقلال امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: البته تجربه ثابت کرده است که تیم‌های در حد و قواره استقلال در چنین وضعی باقی نخواهند ماند و با توجه به اینکه استقلال خرید‌های بسیار دانه درشتی در فصل گذشته با مبالغ بالا داشته است با پایان یافتن مسائل حاشیه‌ای تیم از این مخمصه خارج خواهد شد.

یوسف‌نژاد انسجام در مدیریت باشگاه را برای هر تیمی بسیار ضروری دانست و گفت: اگر این انسجام در مدیریت وجود نداشته باشد تیم دچار ضرر خواهد شد.

وی با یادآوری بی انگیزگی رییس هیأت مدیره باشگاه استقلال آقای قریب برای کار در سمت فعلی خود، افزود: آقای غریب پس از دیدار با وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد که علاقه‌ای برای ادامه کار در استقلال ندارد و با توجه به اینکه تعهدات وزارت ورزش در خصوص استقلال اجرایی نشده است، راغب به ماندن نیست؛ با این حال کار با وی ادامه پیدا کرد و این نتیجه رقم خورد.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه تغییر در کادر فنی باشگاه خواست عمومی و نتیجه عملکرد ضعیف فعلی باشگاه است، خواستار اقدام عاجل مدیران باشگاه برای بهبود وضعیت باشگاه پرطرفدار استقلال شد./