آخرین اخبار
18:37:37 - چهارشنبه 27 سپتامبر 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با حضور نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس
    تیم ملی نوجوانان در حالی عازم اردوی اسپانیا شد که حدود ۱۰ روز دیگر باید در رقابت های جام جهانی حاضر شود. مسوولان فدراسیون فوتبال پیش از اعزام این تیم، مراسم بدرقه ای را با حضور چند تن از هنرمندان و سیاست مداران برگزار کردند. به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال نوجوانان ساعت […]

 

 


تیم ملی نوجوانان در حالی عازم اردوی اسپانیا شد که حدود ۱۰ روز دیگر باید در رقابت های جام جهانی حاضر شود. مسوولان فدراسیون فوتبال پیش از اعزام این تیم، مراسم بدرقه ای را با حضور چند تن از هنرمندان و سیاست مداران برگزار کردند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال نوجوانان ساعت شش بامداد سه شنبه به منظور برگزاری اردوی تدارکاتی در مالاگای اسپانیا ایران را ترک کرد. شاگردان عباس چمنیان که حدود ۱۲ روز دیگر باید در رقابت های جام جهانی زیر ۱۷ سال هند شرکت کنند، دو دیدار دوستانه در این اردوی خارج از کشور خواهند داشت.

آن ها ابتدا با تیم ملی نوجوانان فرانسه و سپس با تیم ملی نوجوانان مکزیک دیدار خواهند کرد و از آن جا راهی هندوستان می شوند. با توجه به این که آن ها تا پایان مسابقات به تهران نمی آیند، مراسم بدرقه نوجوانان ایران با چند تن از چهره های هنری و سیاسی و مسوولان فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حضور رییس و دبیرکل فدراسیون فوتبال، #علی‌اصغر_یوسف‌نژاد نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، حمید علی دوستی، محمدرضا طالقانی، حسن روشن، مرتضی محصص و … حضور داشتند.

در ابتدای مراسم از حمید علی دوستی، مربی پیشین تیم ملی نوجوانان به پاس زحماتی که برای این تیم کشیده بود، تقدیر شد.

سپس #یوسف‌نژاد ، خطاب به ملی پوشان نوجوان ایران گفت: شما نماینده هشتاد میلیون ایرانی در جام جهانی هستید و با موفقیت خود باعث شادی مردم و رقم خوردن اتفاقات خوب خواهید شد.

مهدی تاج نیز با تقدیر و تشکر از زحماتی که مربیان و بازیکنان این تیم کشیده اند، برای تیم ملی نوجوانان آرزوی موفقیت کرد.

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در جام جهانی ۲۰۱۷ هند با تیم های آلمان، گینه و کاستاریکا هم گروه شد. این رقابت ها از تاریخ ۱۶ مهر سال جاری در چند شهر هند برگزار می شود و تیم ایران در گروه C و در شهر گوا به میدان می رود.