آخرین اخبار
20:38:34 - دوشنبه 16 اکتبر 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس اعلام کرد؛
معرفی وزیر علوم و نیرو هفته آینده در مجلس
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: شنیده شده هفته آینده وزیر علوم و نیرو معرفی می‌شوند که امیدواریم فرد مناسب، شایسته و گره‌گشا برای این دو وزارتخانه انتخاب شوند.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: حق این بود وزیر علوم و نیرو در زمان مقرر در نخستین فرصت معرفی و انتخاب شوند.

وی افزود: انتخاب و معرفی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در اوج فعالیت‌های آموزشی این وزارتخانه در مهرماه برای آغاز کلاس و ترم جدید ضرورت داشته و همچنین مشکلات عدیده‌ای فراروی این وزارت نیرو است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزارت علوم به دلایلی معرفی نشده و وزیر نیرو رای اعتماد نگرفت که این امر خساراتی برای نظام اداری دو وزارتخانه دارد.

این مسؤول با اشاره به اینکه امیدواریم وزرای این دو وزارتخانه براساس شایستگی‌ها انتخاب شوند، اضافه کرد: در انتخاب وزرا به قابلیت‌های مدیریتی، شرایط تحصیلی مرتبط، سابقه کار اجرایی به اعتبار نیازمندی‌ها، ظرفیت و توان که یک وزارتخانه مورد توجه قرار گیرد.

یوسف‌نژاد با اعلام اینکه شنیده شده هفته آینده این دو وزیر معرفی می‌شوند، ادامه داد: امیدواریم فرد مناسب، شایسته و گره‌گشا برای این دو وزارت‌خانه انتخاب شوند.

وی در پایان گفت: صنعت آب و برق مجموعه گسترده‌ای است که با توجه به محدود بودن تولید، توزیع و بحث شبکه‌های انتقال تامین انرژی در داخل مملکت نباید به سادگی از کنار آن بگذریم فرد توانمند و شایسته‌ای برای وزارتخانه انتخاب شوند تا پرسنل و سازمان‌های وابسته به وزارت‌خانه نگرانی نداشته باشند./