آخرین اخبار
21:01:23 - دوشنبه 16 اکتبر 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
زیروبم اقتصاد ایران در ۶ماه نخست سال/
یوسف‌نژاد: تداوم کنترل نرخ تورم برگ برنده اقتصادی دولت است/انتقاد از عملکرد دولت در اصلاح نظام بانکی
عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مجلس گفت:صرفه جویی در هزینه های جاری و مهار نرخ تورم از اقدامات مثبت دولت در شش ماه نخست سال بوده است.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص وضعیت اقتصادی کشور در ۶ ماه گذشته گفت: دولت در نیمه اول سال در زمینه مهار نرخ تورم عملکرد مناسبی داشته است و در ادامه نیز باید به این مهم توجه کند.

عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل ۴۴ قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:دولت در ۶ ماه اول سال در زمینه صرفه جویی در هزینه های جاری و همچنینکنترل افزایش هزینه ها تا حدی موفقیت داشته است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:دولت هنوز اقدام مناسبی در زمینه اصلاح نظام بانکی و همچنین استقلال بانک مرکزی نداشته است.

یوسف نژاد در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص عملکرد اقتصادی دولت در نیمه اول سال جاری افزود: دولت در زمینه تعیین فرماندهی واحد در بخش اقتصادی کشور و هماهنگی تیم اقتصادی دولت عملکرد مطلوبی نداشته اشت.

***حفظ پایه پولی و نظارت موثر بر بازار ارز ماموریت ویژه اقتصادی دولت در نیمه دوم سال

وی افزود:یکی از اقدامات مهمی که در نیمه اول سال باید توسط دولت مورد توجه قرار گرفته می شد نوشتن آیین نامه ها در رابطه با احکام بودجه و برنامه ششم توسعه کشور در شش ماه نخست سال بود که توفیقی در این زمینه نداشته است.

یوسف نژاد افزود:به نظر می رسد برخی از اعضای اقتصادی کابینه دولت دوازدهم نتوانند در زمینه تحقق برنامه های دولت، عملکرد موفقی داشته باشند.

عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل ۴۴ قانون اساسی در مجلس افزود:در۶ ماه دوم سال باید دولت در حفظ پایه پولی و نظارت موثر بر بازار ارز و همچنین تقویت بازار بورس و جذب سرمایه گذاری خارجی عملکرد موفقی داشته باشد.