آخرین اخبار
6:34:36 - چهارشنبه 1 نوامبر 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیشنهاد نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس برای حضور بانوان در ورزشگاه ها
علی‌اصغر یوسف‌نژاد که در محل غرفه شبکه خبری ایرانا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و ‌ها حاضر شده بود، اظهار کرد: فکر می‌کنم تلفیق سازمان تربیت‌بدنی با سازمان ملی جوانان و تأسیس وزارتخانه ورزش و جوانان اقدام صحیحی نبود. در حال حاضر هیچ ساختاری برای این وزارتخانه تعریف نشده و غیرقانونی است. وی در […]

علی‌اصغر یوسف‌نژاد که در محل غرفه شبکه خبری ایرانا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و ‌ها حاضر شده بود، اظهار کرد: فکر می‌کنم تلفیق سازمان تربیت‌بدنی با سازمان ملی جوانان و تأسیس وزارتخانه ورزش و جوانان اقدام صحیحی نبود. در حال حاضر هیچ ساختاری برای این وزارتخانه تعریف نشده و غیرقانونی است.

وی در ادامه افزود: دستگاهی که خیلی خوب کار می‌کرد را برداشتیم و به جایش وزارتخانه‌ای را تشکیل دادیم که در امور جوانان تنها به وام ازدواج بسنده کرده است. سازمان ملی جوانان اقدام درستی بود که آقایان با آن مخالفات کردند.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: مسعود سلطانی فر هنوز رزومه‌ای از خودشان نشان نداده‌ است. کار خاصی در حوزه ورزش انجام نشده است. می‌بینیم که محرومیت‌هایی که در ورزش‌های حرفه‌ای و در رابطه در پرونده‌های حقوقی برایمان رقم می‌خورد، باعث سرافکندگی و آبروریزی شده است. رفتار وزارتخانه اصلاً حرفه‌ای نبوده و نخواهد بود؛ چون ساختارش مشخص است.

یوسف‌نژاد ادامه داد: ما شاهد خواهیم بود که در حقوق بین‌الملل بسیار ضعیف هستیم و هیچ‌گونه کرسی مدیریتی در سطح آسیا و جهان نداریم. ورزش‌هایی که پایگاهشان در ایران بوده ، هم‌اکنون در خیلی از کشورهای جهان پیشرفت کرده اند.

وی در ادامه در خصوص اقدامات صورت گرفته درباره ورود بانوان به ورزشگاه‌ها اظهار کرد: حقیقت امر این است که چنین موضوعی به صورت دقیق و صریح در نشست‌های مجلس مطرح نشده است.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در توضیح این مسئله گفت: فکر می‌کنم این اقدامی است که دولت می‌تواند بدون وضع قانون توسط مجلس انجام دهد و ممانعتی ندارد. بنابراین پیشنهاد اجازه ورود بانوان را در برخی ورزشگاه‌ها به صورت آزمایشی می‌دهم تا همگان شاهد باشند این موضوع تأثیرات مثبت در محیط‌های ورزشی خواهد داشت و هیچ‌گونه آرامشی را از دست نخواهد داد. بانوان می‌توانند با حضور خود نشان دهند که ورزشکاران نیز شعور بازی حرفه‌ای در برابر چشمان آنها را تمام و کمال دارند و هیچ‌گونه تخلفی صورت نمی‌گیرد.