آخرین اخبار
9:24:49 - جمعه 3 نوامبر 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یوسف نژاد در مراسم تجلیل از نخبگان پرورشی مازندران:
لزوم همکاری مجلس، دولت و تمام دستگاه ها در انجام تکلیف نظام آموزشی+عکس
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از نخبگان پرورشی مازندران گفت : کار آموزشی متخص یک دستگاه نیست و برای انجام تکلیف ، بدرستی در مسیر توسعه و سازندگی مملکت نیاز به همکاری همگان از دولت و مجلس تا شهرداری ها و بقیه دستگاه ها لازم است. علی اصغر […]

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از نخبگان پرورشی مازندران گفت : کار آموزشی متخص یک دستگاه نیست و برای انجام تکلیف ، بدرستی در مسیر توسعه و سازندگی مملکت نیاز به همکاری همگان از دولت و مجلس تا شهرداری ها و بقیه دستگاه ها لازم است.
علی اصغر یوسف نژاد افزود : احیای نظام پرورشی از ضرورت ها و مکمل نظام آموزشی کشور بود زیرا دلیل و اساس انقلاب نظام پرورشی است، ورودی دانشگاه های ماخروجی نظام آموزشی است که می تواند افراد تاثیرگذاری تحویل جامعه دهد.
وی با انتقاد از برخی کم لطفی ها در نظام توزیع اعتبارات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در بخش فرهنگی گفت : به رغم کمبود اعتبارات، نظام پرورشی و مسایل فرهنگی در آموزش و پروش مازندران به نسبت کشور به استناد بسیاری موفقیت ها در عرصه های مختلف قابل دفاع است.
یوسف نژاد مشارکت مردمی در استان مازندران را در زیرساخت های آموزشی و ساخت و ساز مدارس و نیز همکاری اولیای دانش آموزان مثال زدنی برشمرد و افزود: این نشانه رشد فرهنگی استان است.
وی هزینه کردن در نظام آموزش و پرورشی را یک سرمایه گذاری اساسی با سودآ‌وری بزرگ و چندین برابر در آینده برای مملکت برشمرد.
در این مراسم از نخبگان پرورشی استان با محوریت آموزش و پرورش شرق و مرکز مازندران و دانش آموزان و معاونت های فرهنگی هر شهرستان تجلیل شد.