آخرین اخبار
13:08:26 - شنبه 25 نوامبر 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اخذ مجوز ساخت سد زارم رود در ساری با پیگیریهای مجدانه علی اصغر یوسف نژاد
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالعات فاز نخست سد زارم رود به اتمام رسیده و مجوز طرح ساخت نیز اخذ شده است.

 

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالعات فاز نخست سد زارم رود به اتمام رسیده و مجوز طرح ساخت نیز اخذ شده است.

علی اصغر یوسف نژاد در گفت وگو با ایسنا مازندران با اشاره به دیدار با اردکانیان وزیر نیرو درباره وضعیت آب شرب در ساری، تصفیه فاضلاب، آب روستایی و نیز سد زارم رود و مساله مربوط به برق رسانی در ساری اظهار کرد: مطالعات فاز نخست سد زارم رود به اتمام رسیده و مجوز طرح ساخت نیز اخذ شده است.

وی با اشاره به اینکه این سد برای آب شرب، آب بخش صنعت کشاورزی، شیلات با حجم ۸۹ میلیون مترمکعب در شهرستان ساری با دستور وزیر مراحل اداری نهایی خود را برای اخذ اعتبار طی می کند، افزود: این سد که در ۳۰ کیلومتری شهر ساری قرار دارد برای حدود ۲۰هزار هکتار از اراضی کشاورزی طراحی و تنظیم شده است و اعتبار مورد نیاز آن حدود ۴۰۰میلیارد تومان خواهد بود.

#یوسف_نژاد با بیان اینکه با دستور #اردکانیان #وزیر_نیرو این مساله دارای مساله دارای اولویت در پروژه های استانی تعیین شده و به منظور حل مشکلات مربوط به آب در استان مازندران مدنظر قرار گرفته است، تصریح کرد: دستور اکید وزیر به معاونین درباره تسریع و ارسال تقاضا برای اخذ اعتبار به سازمان برنامه و بودجه در کشور صورت گرفته و امیدوار هستیم که مسئولان استانی فعالیت های تکمیلی برای اخذ ردیف و اعتبار را در دستور کار قرار دهند و این مساله که به عنوان یک موضوع مهم در بخش آب هم برای آب شرب شهروندان ساری و هم برای بخش کشاورزی منطقه موثر خواهد بود به سرانجام برسد.

نماینده مردم ساری یادآور شد: این مساله را با مسئولان آب در استان انتقال دادم و در انتظار اقدامات از جانب دولت هستیم تا خواسته به حق مردم انجام شود.

وی تصریح کرد:با احداث این سد فعالیت های قبلی انجام شده سد سلیمان تنگه تکمیل خواهد شد و از جمله اینکه به عنوان تامین کمکی برای آبرسانی به اراضی کشاورزی پایین دست برای بخش کشاورزی موثر خواهد بود.