آخرین اخبار
22:16:05 - یکشنبه 26 نوامبر 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یوسف نژاد در گفت وگو با ایسنا:
پیمانکار قطعه دوم ساری تاکام تعیین شد
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: پیمانکار قطعه دوم جاده ساری کیاسر که از هولار تا سه راه تاکام را شامل می شود تعیین شده است. علی اصغر یوسف نژاد در گفت وگو با ایسنا مازندران اظهار کرد: قطعه دوم جاده ساری کیاسر که از هولار تا سه راه تاکام را شامل می […]

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: پیمانکار قطعه دوم جاده ساری کیاسر که از هولار تا سه راه تاکام را شامل می شود تعیین شده است.
علی اصغر یوسف نژاد در گفت وگو با ایسنا مازندران اظهار کرد: قطعه دوم جاده ساری کیاسر که از هولار تا سه راه تاکام را شامل می شود و با حضور معاونین وزیر راه و شهرسازی بازدید آن چند ماه گذشته صورت گرفته است به مناقضه گذاشته شده و پیمانکار تعیین شده است.
وی تصریح کرد: برای این پروژه که حدود هشت کیلومتر را شامل می شود، حدود ۴۰میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته و در نظرگرفته شده و در انتظار مبادله قرار داد است.
یوسف نژاد عنوان کرد: امیدواریم با انتخاب پیمانکار بومی و کمک مسئولان محلی این پروژه ۸کیلومتری که از نیازهای منطقه و خواست مردم به شمار می رود، مورد بهره برداری قرار بگیرد؛ انتظار داریم که همکاری مسئولان استانی به اجرای درست این پروژه با سرعت و تسریع کمک کند، این پروژه هولار تا سه راه تاکام را شامل می شود که بخشی از مسایل ترافیکی را در بر می گرد و نوعا مورد نگرانی مردم منطقه است.
نماینده مردم ساری در مجلس عنوان کرد: این اعتبار ۴۰میلیارد تومان پس از هزینه کرد پیمانکار باید به وی پرداخت شود تا برای ادامه پروژه رغبت و توان و علاقه داشته باشد.