آخرین اخبار
20:29:34 - یکشنبه 17 دسامبر 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یوسف‌نژاد: اعتبار ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی برای احزاب ناچیز است
عضو کمیسیون شوراهای مجلس از اعتبار احزاب در بودجه ۹۷ انتقاد کرد. علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خانه‌ملت با اشاره به اینکه اختصاص ردیفی با عنوان « راهبری و توانمند سازی احزاب، جمعیت‌ها، انجمن‌های سیاسی و تشکل‌های صنفی» در ذیل لایحه بودجه سال ۹۷ وزارت کشور، گفت: دولت باید برای پشتیبانی از احزاب از ابزارهای […]

عضو کمیسیون شوراهای مجلس از اعتبار احزاب در بودجه ۹۷ انتقاد کرد. علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خانه‌ملت با اشاره به اینکه اختصاص ردیفی با عنوان « راهبری و توانمند سازی احزاب، جمعیت‌ها، انجمن‌های سیاسی و تشکل‌های صنفی» در ذیل لایحه بودجه سال ۹۷ وزارت کشور، گفت: دولت باید برای پشتیبانی از احزاب از ابزارهای مختلف مانند کمک های مالی، برنامه ریزی، سیاست گذاری و غیره بهره ببرد زیرا در حوزه سیاست آثار مثبت به همراه خواهد داشت.
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیان احزاب نیازمند پشتیبانی قانونی هستند که این امر بر عهده مجلس شورای اسلامی است و نمایندگان به آن اهتمام دارند، اظهارکرد: در این بین نیز باید ضمن احترام گذاشتن به نظرات مخالفان چنین ردیف اعتباری، حمایت مادی دولت از احزاب دارای ایراد و اشکال نیست.
وی با بیان اینکه پیش بینی اعتبار ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی برای احزاب رقم کمی است، ادامه داد: به نظر می رسد باید در مجلس کمک کنیم تا رقم مذکور افزایش یابد. این نماینده مردم در مجلس دهم همچنین با اشاره به اینکه باید به دولت تکلیف شود در شرایط سیاسی احزاب حضور و هویتشان مورد پشتیبانی قرار بگیرد، تصریح کرد: البته رقم پیش بینی شده نیز اگر محقق شود و به احزاب اختصاص یابد قابل تامل است. عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت کمک های زیادی در بخش های مختلف مانند فوتبال و غیره انجام می دهد لذا ایراد به تخصیص چنین بودجه ای کم لطفی در حق احزاب است، خاطرنشان کرد: برای اولین بار برای احزاب جهت گیری مثبت در بودجه صورت گرفته است.