آخرین اخبار
20:56:27 - شنبه 30 دسامبر 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در گفتگو با مهر مطرح شد:
سهم بری ۴.۶ درصدی مازندران از بودجه ۹۷
سخنگوی تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی، رتبه مازندران را در بودجه، ششم اعلام کرد و گفت: سهم بری استان نیز به ۴.۶ درصد در بودجه سال ۹۷ رسیده است. #علی_اصغر_یوسف_نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سهم بری استان در بودجه ۴.۶ درصد است گفت: از مجموع حدود سه هزار میلیارد اعتبار استان، […]

سخنگوی تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی، رتبه مازندران را در بودجه، ششم اعلام کرد و گفت: سهم بری استان نیز به ۴.۶ درصد در بودجه سال ۹۷ رسیده است.
#علی_اصغر_یوسف_نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سهم بری استان در بودجه ۴.۶ درصد است گفت: از مجموع حدود سه هزار میلیارد اعتبار استان، ۸۸ درصد به میزان حدود ۲ هزار ۵۶۳ میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای، ۱۱ درصد به میزان حدود ۳۱۷ میلیارد تومان تملک دارایی و حدود ۱ درصد درآمدهای اختصاصی است.

وی بابیان اینکه طرح‌های ملی از ردیف ملی، طرح‌های استان از اعتبارات ملی و طرح‌های مشارکتی عمومی و خصوصی تبصره ۱۹ از تسهیلات بانکی، صندوق توسعه ملی، تسهیلات خارجی و بازار سرمایه پول دریافت می‌کنند، افزود: ۷۷ طرح باارزش ۲۵۳ میلیارد تومان بعلاوه ۹ طرح تبصره ۱۹ باارزش ۸۲۶ میلیارد تومان و جمع یک هزار ۷۹ میلیارد تومان طرح‌های بانام استان #مازندران هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس با اعلام اینکه در استان ۳۲ طرح ملی استانی شده باارزش ۶۳۵ میلیارد تومان و ۴۵ طرح ملی داریم، افزود: ۲۰ دستگاه اجرایی مسئولیت طرح‌های ملی بانام استان رادارند که بیشترین آن مربوط به آب منطقه‌ای با ۷۴۶ میلیارد تومان حدود ۷۰ درصد و سپس شرکت‌های مادر تخصصی و زیرساخت و حمل‌ونقل با ۱۰۷ میلیارد حدود ۱۰ درصد و آب و فاضلاب ۹ میلیارد تومان حدود ۷/۸ درصد است.