آخرین اخبار
6:03:23 - سه‌شنبه 13 اکتبر 2015
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حرف های یوسف نژاد درست از آب درآمد؛رئیس جمهور هم آمد و رفت ؛ از منطقه آزاد خبری نشد که نشد !
*شمال نیوز   در حالی روز گدشته دکتر روحانی و مجموعه ای از هیئت دولت به مازندران سفر کردند که اصلی ترین مطالبه مردم مازندران در قالب اعلام منطقه ویژه آزاد تجاری همچنان بدون نتیجه ماند . به گزارش شمال نیوز ، این در حالی است که در طول سال گذشته مدیران استانی ، نمایندگان مازندران […]

*شمال نیوز 

 در حالی روز گدشته دکتر روحانی و مجموعه ای از هیئت دولت به مازندران سفر کردند که اصلی ترین مطالبه مردم مازندران در قالب اعلام منطقه ویژه آزاد تجاری همچنان بدون نتیجه ماند .

به گزارش شمال نیوز ، این در حالی است که در طول سال گذشته مدیران استانی ، نمایندگان مازندران و حتی نخبگان و صاحبان قلم هر یک به نوعی با پیشنهادی جغرافیایی و گاه فنی محلی را برای منطقه ازاد تجاری در استان اعلام می نمودند و گاه به مشاجرات هم کشیده می شد تا جایی که انگار همه چیز مهیا شده و فقط دولت منتظر پیشنهاد آنان برای مکان جغرافیایی منطقه آزاد تجاری مازندران است !

البته چند روز مانده به سفر رئیس جمهور و با مشاهده همه مجادلات موجود ، مرد کهنه کار پارلمانی و اقتصادی مازندران در اظهار نظری صریح و شفاف ، خیال همه نمایندگان و مدیران استانی را آسوده کرد که در این سفر خبری از منطقه آزاد تجاری نخواهد بود !

هر چند برخی اظهارات کارشناسی معاون سابق وزیر اقتصاد که این روزها خود را برای حضور تمام عیار در رقابت های انتخاباتی اسفند ۹۴ آماده می کند را تبلیغاتی قلمداد کردند اما امروز با پایان سفر دکتر روحانی به استان به روشنی مشخص شد « علی اصغر یوسف نژاد » به درستی سخن گفته و این مدیران استانی و نمایندگان مجلس بودند که فقط گمان می کردند منطقه آزاد تجاری در راه آست !

بدون تردید عدم اعلام منطقه آزاد تجاری در مازندران شوک بزرگی به افکار عمومی در استان وارد ساخت و برای جایگاه و محبوبیت دولت تدبیر و امید که امیدهای زیادی در راستای بهبود وضعیت اقتصادی مردم استان به آن بسته شده بود را کمرنگ خواهد کرد .